Brak internetu w Windows7

Witam.

Piszę do was bo już nie mam siły. :cry:

Sprawa wgląda mianowicie tak.

Po reformacie kompa na windows7 wszystko było ok zainstalowałem sterowniki do karty itd.

Cieszyłem się moim internetem. Aż tu nagle. Pewnego dnia wyłączył mi się komp. Włączam i neta brak~!

Pozniej ni stad ni z owąd pojawil sie wieczorem. Gdy wylaczylem kompa na noc myslalem ze to chwilowy brak neta. Ale włączam kompa rano i znowu neta brak!

Net działa tylko na trybie awaryjnym z obsługą sieci.

Dodam iż mam Router który wysyła przez WiFi internet do 2 innych komputerow w domu.

Podsumowując:

na 2x komputerach net jest gdzie jest wysylany przez WiFi, ale na moim gdzie jest podłączony przez kabel do kompa nie ma!

Wiec wina musi lezec gdzies na moim kompie bo jezeli tam jest a tu niema to o co chodzi?

Wiem, że chaotycznie ale jestem kompletnym laikiem w tych sprawach

zacznij od sprawdzenia kabla szczególnie końcówki czy nie są uszkodzony , po sprawdzeniu musiał zobaczyć czy masz w ogóle połączenie z routera tak wiec klikasz na start wyszukaj wpisujesz CMD

następnie w okno cmd wpisujesz coś takiego:

ipconfig /all

w okienku szukasz czegoś takiego jak brama domyślna i numeru IP bramy np.

Karta Ethernet Połączenie lokalne:


   Sufiks DNS konkretnego połączenia :

   Opis. . . . . . . . . . . . . . . : NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet

   Adres fizyczny. . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00

   DHCP włączone . . . . . . . . . . : Nie

   Autokonfiguracja włączona . . . . : Tak

   Adres IPv6 połączenia lokalnego . : 000::000:000:000:00001(Preferowane)


   Adres IPv4. . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.10(Preferowane)

   Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.255.0

   Brama domyślna. . . . . . . . . . : 192.168.1.1

   Identyfikator IAID DHCPv6 . . . . : 1111111

   Identyfikator DUID klienta DHCPv6 : 00-01-00-01-00-01-00-00-01-00-00-01-00-00


   Serwery DNS . . . . . . . . . . . : 194.204.152.34