Brak internetu z WiFi oraz transmisji danych

Witam

 

Od kilku dni mam problem z telefonem w Samsungu S4 mini.

Problemem jest brak internetu zarówno z WiFi jak i normalnej transmisji danych.

Z tego co zauważyłem to bardzo rzadko zapala się pomarańczowa strzałka.

 

Miał ktoś może podobny problem? Jak go rozwiązać?

Noszę się z zamiarem przywrócenia ustawień fabrycznych jednak to ostateczność.

 

Pozdrawiam

Witaj.

 

Rozumiem, że Internet w komputerze działa prawidłowo? Od kiedy masz problem z S4? Zawsze możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne, ale nie wiem czy to coś wniesie. Telefon na gwarancji? Od kiedy go masz? Zawsze też możesz spróbować zaktualizować system Android i sprawdzić, czy problem dalej występuje.

wyłącznie telefonu pomogło, ale tylko częściowo tzn mam internet przez wifi, ale dalej nie mam dostępu przez zwykły transfer danych/sieć komórkową. A może to wina sieci Play?

A czy masz konfigurację od Play na WAP zdaje się?

skonfigurowałem swój telefon pod mms’y jeżeli o to pytasz…

przywróciłem ustawienia fabryczne, od razu zaktualizował się android do wersji 4.4.2…

nie wiem co mogę jeszcze zrobić?

Skonfigurowałeś pod MMS, ale czy pod WAP też? Zresztą, pley od razu ma konfigurację internetu, mms itd… jeśli włożymy sim do telefonu. Nie wiem dlaczego nie masz tych ustawień.

a jak skonfigurować pod WAP?

Tak samo jak MMS ściągasz konfigurację i zapisujesz w telefonie.

chyba nie tak samo ponieważ oprócz mms’a można było skonfigurować tylko pocztę email…

Sprawdzałeś na innym telefonie kartę sim, czy łączy z internetem?

Podmieniłem karty sim w telefonie swoim i brata.

Efekt był taki, że po włożeniu karty brata do swojego telefonu transmisja danych zaczęła działać. Natomiast do telefonu brata włożyłem swoją kartę sim i transmisja danych nie działała.

Pomyślałem, że wina leży w karcie sim. Dzisiaj byłem w salonie Play, poprosiłem o nową kartę z zachowaniem dotychczasowego numeru.

Wkładam, włączam telefon, odpalam internet przez transmisję danych i nie działa.

O co chodzi bo ręce mi opadają…

Macie jakieś pomysły?

Przywracałeś telefon do ustawień fabrycznych? Jeśli to nic nie wniesie, to coś grubszego siedzi. 

przywracałem i nie pomogło :confused:

Zatem pozostaje zostawić Ci wiadomość na Play24 opisać problem i oni to rozwiązać powinni w ciągu dnia, góra dwóch.