Brak możliwości logowania po formacie win 10


(Dawid Show) #1

Witam. Posiadam system windows 10. Wczoraj postanowiłem zainstalować system na nowo o usunac wszystko z dyskow. Po wszystkim komputer uruchomił się ponownie, jednak podczas ładowania najpierw wyskakuje błąd: Instrukcja w 0x00007FFAF73FFB4C0 odwołała się do pamięci pod adresem 0x00007FFAF73FFB4C0-Pamięć nie może być written, więc daje przycisk ok Następnie system automatycznie loguje się na konto administrator i po chwili wyskakuje błąd określona domena nie istnieje lub nie można się z nią skontaktować.
Finalnie nie moge się zalogowac. Nadmieniam że próbowałem wejść trybem awaryjnym jednak bezskutecznie dalej jest to samo.


(Domker) #2

Instalowałeś “na świeżo” z USB/DVD z Windows 10, czy użyłeś płyty/partycji Recovery i tylko przywróciłeś?


(Dawid Show) #3

na świezo po wejsciu w panel sterowania dalem przywroc ustawienia fabryczne i zaznaczylem usun dane z wszystkich partycji.


(Domker) #4

No to nie była instalacja “na czysto” tylko odświerzenie systemu. System czyści dane i resetuje się do ustawień domyślnych - jak widać w twoim przypadku dość nieudolnie.

Jeżeli to laptop to przywróć system z płyty/partycji recovery. Jeżeli stacjonarka to najlepiej zainstalować na świeżo.

Pobierz Windows ISO Downloader i utwórz bootowalnego pendrive.

Przy instalacji użyj swój klucz Windows.

 

 


(Dawid Show) #5

Nie bardzo wiem jak taki bootowalny pendrive zrobić bo sie w to nie bawiłem nigdy. Jeżeli chodzi o klucz to tez nie ma go ani na pudelku ani na lapku jest po prostu w systemie i zawsze sie to robilo automatycznie… Mój komputer to laptop samusng series 5 i5 8gb i jak mialem jeszcze win 8 przed aktualizacja do 10 to pamietam ze robilem raz recovery za pomoca klawisza f8 ale teraz to nie dziala. 


(mrFreeze) #6

Pobierz narzędzie MediaCreationTool

https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10

 

Reszta intuicyjne w tym programie jest banalnie prosty. System zapewne posiadasz w wersji HOME bez N ilu bitową zapewne wiesz i taką wybierz.


(Dawid Show) #7

Ale jak mam to pobrać skoro nie moge wejsc na laptop? Teraz pisze z innego komputera.


(mrFreeze) #8

Ręce opadają. Nie wpadłeś przypadkiem na to żeby pobrać z tego drugiego kompa?


(Dawid Show) #9

No dobrze pobiorę i co dalej normalnie z pendrive na ten niedziałający? Nie jestem znawcą dlatego pisze tutaj.


(mrFreeze) #10

Rozumiem, że nie trzeba się na wszystkim znać ale to są podstawy lub nawet nie podstawy tylko logiczne myślenie. Jak chcesz postawić system jak nie masz pojęcia o bootowaniu itp. Może najpierw trochę poczytaj a później bierz się za instalację Windowsa. Przygotuj pena w tym działającym kompie a następnie podłącz do niedziałającego.

http://www.mamkomputer.info/instalacja-windowsa-10-z-dvd-pendrive-instrukcja/


(Dawid Show) #11

postawiłęm kilkadziesiat windowsow z tym ze zawsze z plyty bo byl to xp albo po prostu z partycji recovery, jak mialem win 8 i nie musialem konbinowac z pendrivem i bootowaniem wiec tez skad mam wiedziec jak to zrobic… Sprobuje to ogarnac po filmach na yt.


(Dawid Show) #12

Dobra dzieki mr Freeze dzięki Tobie przygotowałęm pendive z obrazem i juz mam na zaś. Po zainstalowaniu ponownie wszystko smiga. Dzięki jeszcze raz :slight_smile: