Brak możliwości pobierania plików

Dzień dobry
Może ktoś orientuje się co się dzieje:mam zainstalowanego windowsa 10 ,zdefragmentowalem dysk na którym instaluję programy i chciałem je od nowa zainstalować ,ale nie da się pobrać żadnych plików przez przeglądarkę. W tej chwili korzystam z Edge i np. jak wchodzę na stronę Komputer Świat i chce coś pobrać ,to po chwili wyskakuje mi poziome,wąskie,czerwone pole z przekreśloną ikoną tarczy. Strona Dobreprogramy jest widoczna przez 5 sekund i potem znika i widoczna jest pusta strona. Nie da się wejść do sklepu Windowsa bo wyskakuje błąd 0x00000190. Domyślam się, że chodzi o jakieś zabezpieczenia . Szukałem w internecie ,próbowałem różnych ustawień i nic nie działa. Nie mam zainstalowanego żadnego antywirusa czy podobnego programu. Może ktoś spotkał się z czymś takim i może mi pomóc?

MASZ Windows defender wbudowany w system. Ściągnij sobie Ccleaner_a i uruchom „czyszczenie niestandardowe” i kliknij :uruchom cclanera"

Witaj @Hilti

Zastosuj dwa programy z pierwszego postu poradnika

Inna sprawa, że może to być infekcja

Czy coś udało się już naprawić?
Daj znać na jakim etapie jesteś.

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz

Aby rozwiązać problem sklepu Microsoft polecam link:

Jeśli to nie pomoże, niestety ponowna instalacja Windows.
Ja miałem podobny problem (nie działała apka sklepu). Zainstalowałem system ponownie i problem zniknął.

Witam
Ściągnąłem sobie Ccleaner-a w pełnej wersji testowej więc miał aktywne wszystkie funkcje, przeskanowałem i okazało się ,że brakowało kilku sterowników. Jak je zaktualizował , to Sklep zadziałał i bez problemu można ściągać aktualizacje do Windowsa , a wcześniej też był z tym problem. Potem ściągnąłem sobie Mozillę i w niej wszystko działa i da się pobierać pliki.
Teraz będę jeszcze testował czy wszystko działa ,ale powinno być ok.
Wielkie dzięki za pomoc, można na Was liczyć :grin::+1:

1 polubienie

Maszynowo tłumaczone i promują marny program Reimage.

Podany przeze mnie link jest wartościowy (należy wykonać wszystkie kroki, bez potrzeby instalacji zewnętrznego oprogramowania), trzeba czytać ze zrozumieniem.
Ponadto problem został rozwiązany i dalsza pomoc nie jest już potrzebna.

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.