Brak możliwości przeglądania KW - wirusy?

Witam wszystkich

W ostatnim czasie mam problem z przeglądaniem elektronicznych ksiąg wieczystych.
Wyskakuje poniższy komunikat:

Z innego komputera w domu wszystko działa bez problemu więc zastanawiam się czy to nie zainfekowany komputer.

Jeżeli to ma jakieś znaczenie to dla bezpieczeństwa używam wtyczek do chroma - AdBlock, uBlock Origin, Ghostery.

Dodatkowo AdwCleaner nic nie znajduje.

Czym przeskanować system i sprawdzić czy laptop jest “czysty” ?

Pozdrawiam

U mnie nie ma problemów z tym serwisem, zamieść logi, może coś siedzi u ciebie w komputerze.

Gdy infekcja powoduje taki komunikat, to bardzo dobrze taką wykrywa i usuwa roguekiller, ale tylko w plikach wykonywalnych i w zapisach ustawień infekcji w rejestrze. Dlatego do dokładnego sprzątania są konieczne logi FRST.

Roguekiller tworzy logi z analizy i z usuwania. Możesz zapodać log z usuwania.

Możliwe, że za duże combo, wyłącz stary “AdBlock” (uBlock Origin lepszy) i Ghostery (może zaznaczenie wszystkiego do blokowania coś psuje).

Możliwe, że za duże combo

wszystkie wyłączyłem i nic nie pomogło…

zrobiony skan - nie wykryto żadnych zagrodzeń…

Załączam również logi z FRST…Addition.txt (22,4 KB)
FRST.txt (61,6 KB)
Shortcut.txt (26,2 KB)

i co z tym logami?

Pobrały osoby co nie umieją przejrzeć lub są zajęci np. przez nadchodzącą Wielkanoc.

Jest kilku speców od logów.
Swoją drogą, to jest dużo błędów dllhost i na początek można użyć programu complete internet repair. Pobierz najnowszy portable ze strony autora:


Zaznacz jak na obrazku ode mnie o kliknij GO!. Po naprawie z menu file wybierzesz reboot - czyli restart systemu. Przynajmniej połowa problemów zniknie…

fixlist.txt (343 bajty)
Plik umieść obok FRST w tym samym folderze.
Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

ok, dziękuję za pomoc.