Witam. Czy spotkał się ktoś może z zawartym w temacie problemem? O ile smsy normalnie się wysyłają i przychodzą, to jakakolwiek próba odebrania/wykonania połączenia kończy się błędem (problem z połączeniem lub błędny kod MMI). Problem nie występuje w 2 i 3G, a także roamingu (również tym z 4G). Spodziewam się, że sprawa i tak zakończy się w serwisie, ale być może istnieje inne rozwiązanie tego problemu?
Skoro nie masz problemu z połączeniami 4G w roamingu, to skąd przypuszczenie, że to wina urządzenia?
Na twoim miejscu zadzwoniłbym do operatora. Może ustawili ci jakąś blokadę.
Trochę już czasu minęło , ale :
http://www.polskaszerokopasmowa.pl/technologie/glos-przez-lte-jeszcze-duzo-do-zrobienia.html
Problem wystąpił mniej więcej po zaktualizowaniu telefonu (Allview P8 Energy, oficjalny update producenta przez OTA). Również obsługa klienta sieci zasugerowała weryfikację ustawień telefonu.
Czy nie istnieje żadna metoda, która zablokowała łączenie się z siecią, w której są problemy?