Brak możliwości skanowania na OSX El Capitan

Hej,

 

Dzisiaj na moim macbooku straciłem możliwość skanowania dokumentów z urządzenia: HP LaserJet M1536dnf. Po usunięciu drukarki i próbie dodania jej z automatu drukarka nie jest wykrywana. Mogę ją dodać ręcznie poprzez adres IP urządzenia ale wtedy tracę możliwość skanowania. Program HP Easy Start nie wykrywa tego urządzenia. Komputer i urządzenie jest w tej samej podsieci i nie mam problemów z wejściem do web panelu urządzenia. Problem pojawił się gdy poziom tonera spadł do mniej niż 10%. Jeżeli chodzi o konfigurację sieciową to nie robiłem żadnych zmian na routerze. Miał ktoś może podobny problem?

 

PS. Na komputerze z systemem Windows 7 i Windows 10 wszystko działa poprawnie.

Robiłeś aktualizacje systemu?

Tak, nie było nowych update’ow

 

Co jest dziwne to w piątek wszystko było ok. Drukarkę można było znaleźć z automatu i wszystko na niej działa…

Moja sugestia. Usuń oprogramowanie HP, podepnij drukarkę kablem do komputera bezpośrednio i ponownie zainstaluj soft. Powinno ja zobaczyć. Jak ja zobaczy to już będzie działać i po kablu i po WiFi.