Brak możliwości uruchomienia aplikacji Mój Orange na WP 8.0


(NickBelane) #1

Witam 

 

 

Od ostatniej aktualizacji aplikacji do wersji 2.1 przestała się ona uruchamiać na moim telefonie HTC 8s, po kliknięciu w kafelek wyskakuje czarny ekran z napisem "Wczytywanie" po czym wraca z powrotem na listę aplikacji. Zgłaszałem problem do Orange, ale tam mi polecona reinstalacje lub przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu, reinstalacja nie pomogła, a przywracać ustawień póki co nie za bardzo mam ochotę. Opisałem problem na forum operatora w dziale, który temu służy, ale niestety tam nie są w stanie mi pomóc, czy może ktoś tutaj spotkał się z podobnym problemem? Wersja mojego systemu Windows 8.0.10501.127. 

 

Pozdrawiam.


(Orange Ekspert) #2

Sprawdziłem działanie aplikacji na tym telefonie i obecnie działa ona prawidłowo. Jeśli jest problem to spróbuj mimo wszystko przywrócić ustawienia fabryczne w telefonie.


(NickBelane) #3

Aplikacja działa już po prawnie, zaktualizowałem system do wersji 8.1. Przywrócenie ustawień to wg mnie nie rozwiązanie. Pozdrawiam


(xywa11) #4

Miałem podobnie, tyle, że z aplikacją Netfixa na mojej L520, po przeinstalowaniu wszystko zaczęło działać :wink:.