Witam .
Mam niecodzienny , a zarazem dziwny problem . Być może ktoś znajdzie jakieś rozwiązanie , i doradzi mi coś sensownego …
Miałem podpisaną umowę na świadczenie usług teleinformatycznych ( telefon) , z jednym z operatorów. Po dwóch latach , umowa skończyła się. Ja telefonicznie przedłużyłem ją , i przeszedłem na „czas nieokreślony”.
Nie zmieniając żadnych ustawień w smartfonie , smartfona itp. Po podpisaniu aneksu do umowy , zauważyłem kilka razy , że nie potrafię , wysłać ani pobrać wiadomości MMS.
Reklamowałem to u operatora , ten wysłał mi „ustawienia konfiguracyjne” , które zainstalowałem. Niestety ale problem pozostał.
Kolejna reklamacja , operator zasugerował wymianę karty SIM. Co uczyniłem , i otrzymałem duplikat.Kolejne „ustawienia konfiguracyjne” wysłane przez operatora , i dalej to samo.
Moja kolejna reklamacja , i następna „propozycja” , aby przełożyć kartę SIM do innego urządzenia ( smartfona) , bo być może to wina mojego urządzenia. Idąc za radą operatora , przełożyłem kartę SIM do sprawnego urządzenia córki ( córka ze swojego numeru bez problemu wysyłała mmsy ) kolejna konfiguracja , już w jej urządzeniu. Niestety problem nadal istnieje.
Pomimo kilkudziesięciu reklamacji , dwóch wymianach karty SIM , kilkudziesięciu zainstalowanych ustawień systemowych , przełożeniu karty SIM do innego urządzenia ( również w salonie w obecności pracownika salonu ) , jedyny komunikat który się pojawia gdy chce wysłać lub pobrać MMS-a to : " Usługa nie została aktywowana w sieci "
Co o tym myślicie ? Obecnie jestem w okresie wypowiedzenia , do lutego 2023r. A operator wysyła mi oferty przedłużenia umowy w formacie MMS - których i tak nie mogę odczytać i pobrać …