Brak możliwości zalogowania się na konto Allegro

Witam serdecznie.
Problem polega na braku możliwości zalogowania się na konto Allegro.
Sytuacja w/w mam miejce jedynie korzystając z urządzenia stacjonarnego/laptop. Za każdym razem wyskakuje informacja , coś poszło nie tak spróbuj ponownie później…," Problem pojawia się na trzech różnych przeglądarkach. Problemu nie rozwiązuje usunięcie historii przeglądania, usunięcie plików cookies, reinstalacja przeglądarek, reinstalacja systemu, usunięcie powiązanych urządzeń, usunięcie zapisanych haseł. Nawet wiadomości nie można wysłać, gdyż wyskakuje informacja …,pracujemy nad tym spróbuj ponownie później…" Natomiast problemu nie ma na urządzeniach mobilnych i urządzeniu stacjonarnym pod warunkiem korzystania z przeglądarki Firefox.
Gdzie szukać problemu…
Pozdrawiam.
Karol.

Za przeproszeniem kto normalny reinstaluje system przy nie działaniu strony?

Wześniej pisałeś, że

A ja myslalem, że szuka się rozwiązania.

Dla mnie autor to troll albo bot, a cały temat to żart. Ale może po prostu allegro ma problemy z serwerami. Tyle w temacie.

Czyli problem z logowaniem masz jak używasz na PC:

  • Chrome
  • Opery
  • IE11 / Edge Legacy / Edge-Chromium lub Chromium-Edge

A na telefonie gdy też użyjesz:

  • Chrome “mobile”
  • Opera
  • Miliona dziwnych przeglądarek innych niż Firefox

Na mobilnym urządzeniu problemu nie ma

System Windows był instalowany ponownie, gdyż zaszła konieczność wymiany dysku na większy. Skoro zamierzasz się czepiać słówek to po co komentujesz.

Tego nie powiedziałeś, więc tak to zinterpretowałem.

Jak możesz zrobić udostępnianie internetu mobilnego po Wi-Fi / kablu USB (Tethering), to może jakimś cudem IPS (dostawca internetowy) jakoś wpływa, że gubią się pakiety strony Allegro.pl w Chrome/Operze/Edge…?

Niby wskaźnik awarii niski, wskazujący na “brak”.

Udostępniłem wcześniej internet mobilny, jak i połączyłem się z inną siecią niż moja i problem pozostaje.
Czekam na odpowiedź z Allegro. Może w końcu odpiszą.
Pozdrawiam

allegro odpisuje od razu!

Widać tylko typowym Leszkom ale już nie “kho” i reszcie petentów.

Bzdury piszesz, bo nie odpisuje od razu.

Tak bot reciver… dziękujemy za zgłoszenie wkrótce ktoś sie odezwie :smiley:

tutaj się kontaktujemy i średnio 24h jest odpowiedź na e-mail !!

:thinking: tak sobie myślę
czy masz jakieś blokery albo… YAC PC Cleaner - podobny problem opisany w tym wątku
czy Google Chrome zaktualizowany (kilka dni temu była aktualizacja)
czy próbowałeś testować połączenie na wersji portable przeglądarki/przeglądarek

Jeżeli chodzi o rozwiązanie dla Windows 7 to problem występuje u wielu użytkowników i jest poruszany co chwilę.
Najczęściej problem dotyczy większości przeglądarek, oprócz Firefox’a, choć z tym też różnie bywa.
Rozwiązanie jest dość proste, trzeba zainstalować dwie łatki: KB3020369 i KB125574.
W 99% wypadków pomaga.