Mam WS2019 - pracuje jako domena.
Loguje się przez zdalny pulpit na konto administratora i nie mogę zmienić hasła.
W WS2012 mam dokładnie takie same ustawienia i na górze na niebieski pasku zdalnego pulpitu jest taka strzałka w dół po kliknięciu której można wywołać skrót klawiszowy ctrl+alt+delete i zmienić hasło.
Tutaj w ogóle ta strzałka mi sie nie wyświetla. Albo coś zjechałem w ustawieniach albo WS 2019 ma jakieś inne opcje .
Z poziomu kontrolera AD bez trudu zmienisz hasło.
Ale hasło czego?
Użytkowników domenowych: dsa.msc.
Użytkowników lokalnych: lusrmgr.msc
Na rdp wciśnij ctrl alt end.
ctrl+alt+end nie działa ? a jak używam ctrl+alt+del wciśniętym podczas podłaczenia na rdp to reaguje na te przyciski ale mój system w laptopie a nie WS .
Na RDP zamiast CTRL ALT DEL używa się CTRL ALT END, aby nie kolidował z hostem, z którego łączysz się do RDP.
Niestety CTRL ALT END wogole nie reaguje jak jestem podlaczony na zdalny pulpit.
No to coś jest nie tak lub zablokowałeś sobie konto. Jak pissno wyżej, zmień hasło z poziomu kontrolera domeny. Jeśli nie jesteś adminem, poproś administratora o zmianę hasla.
Sorry że meczę, ale zastanawia mnie gdzie mogłem “zablokować sobie” możliwość zmiany hasła, mam dostep jako Administrator domeny. Możesz coś podpowiedzieć czyżby GPO ?
Możliwe, ale jak pisano, najprościej zmienić hasło z poziomu kontrolera domeny.