Brak neta po zainstalowaniu firewalla ;/


(Bexs) #1

w celu lepszego zapezpieczenia kompa zainstalowalem firewalla na windowsie XP, w sumie nie wiem po co bo teraz wszystko mi sie poblokowalo :frowning: i nie mam neta.

Czy odinstalowanie tego firewalla pomoze? bo moze cos trzeba zmienic???

zainstalowalem to

co mozecie poradzic?

edit:

czytalem w komentarzach tego firewalla , ze po odinstalowaniu nadal zostaja problemy :(( wiec moze ktos poradzic jak to ustawic aby dzialalo albo jak to wywalic calkowicie?


(Szwarou) #2

a pozwoliles programom ktore sie lacza z netem na to zeby je firewall przepuscil??


(pysiu) #3

i to jest najlepsze u ludzi ┼╝e my┼Ťl─ů ┼╝e jak co┼Ť nie dzia┼éa to nale┼╝y odinstalowa─ç tak jak kolega radzi odblokuj w programie to co chodzi z netem firewall ci sam nie odblokuje jak mu nie ka┼╝esz :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: