Brak netu w nowym laptopie

Witam

Na wstępie chce zaznaczyć, że jestem laikiem w tej kwestii więc za wszelkie niezręczności i nieścisłości proszę wybaczyć. Mam poważny problem z internetem. Kupiłem niedawno laptop FS 1536 i kiedy w domu go podłączyłem do sieci i odpaliłem IE net nie działał. Na dysktopie po reinstalacji (tu też ją zrobiłem) net podłancza się automatycznie, a tu nic. Nie wiem co robić, sterowniki wszystkie (do modemu też) są zainstalowane (proces instalacji przebiega automatycznie). Proszę o pomoc !!

A czy to przez przypadek nie jest NEO??

sterowniki z płyty zainstalowane wszystkie ?

Tak zainstalowałem wszystkie sterowniki i nie to nie neo tylko kablówka. Może mój kłopot polega na tym, że zainstalowałem sterowniki do Motorola SM52 Data Fax Modem i do Realtek Gigabite and Fast Ethernet NIC Driver, może jakoś się te stery blokują, sam już nie wiem, jestem podłamany. :frowning:

a jak podłączałeś kablówkę to nie podawałeś przypadkiem adresu MAC karty sieciowej, którą masz w kompie stacjonarnym ?

spróbuj zmienić MAC adres w laptopie

o ile łączysz się w ogóle przez kartę sieciowa z internetem :slight_smile:

Proszę Ciebie, sprawa jest prosta. Jeżeli chcesz mieć net na dwóch komputerach to musisz poprosić firme o dodatkowe gniazdo, lub można rozdzielić łącze ale musisz mieć router. Jest tak ponieważ gniazdo ma przypisany adres fizyczny lub numer “maska podsieci” (nie pamiętam dokładnie ) do danej karty sieciowej. Jeśli zmieniasz kompa na stałe wystarczy zadzwonić do firmy i podać któryś z tych numerów i po sprawie.

Panel sterowania->Połączenia sieciowe i internetowe->Połączenia sieciowe->prawy klik na ikone połączenia lokalne->stan->zakładka obsługa i szczegóły.

Zmierzchon proszę poprawić temat na konkretny, obrazujący problem, używając opcji Zmień

Dzięki chłopaki

SniFFeR gdzie mam znaleźć ten adres MAC karty sieciowej stacjonarnego i gdzie przepisać ją na laptop? , może tak będzie działać ?