Brak nowych połączeń internetu przy odpaleniu torrentów

Witam

Odrazu napisze ze nie za bardzo się znam na komputerach o proszę o bardzo szczegółowe odpowiedzi. Posiadam zewnętrzny internet 60mb/s w UPC, Windows 7 64bit Ultimate. Od kiedy mam ten internet, czyli od początku 2012 roku wszystko było ok, ale od mniej więcej miesiąca zauważyłem, że internet “teoretycznie” przestaje działać przy odpaleniu np: torrentów, podłączenie się do kanału tunngla gdzie siedzi więcej niż 30 użytkowników, czasem problem pojawia się też na stronie twitch.tv. Dlaczego “teoretycznie”, bo mając odpalonego wcześniej team-speaka program działa w dalszym ciągu (ping nie wzrasta), ale nie działa mi przeglądarka ani żaden nowo odpalony program używający internet (wszystkie gry odpalone wcześniej działają, jednak nie wiem czy podłączył bym się do nowego servera np w grze counter-strike). Aby wszystko wróciło do normy muszę wyłączyć programy podłączające się do jakieś większej ilości użytkowników odczekać jakiś czas i zabawa zaczyna się od nowa. Próbowałem wielu rzeczy, żeby to ominąć wywalając anty-virusa, wyłączając wbudowanego firewalla windowsa,resetowałem mój router i modem od UPC oraz podłączałem się bezpośrednio do modemu od UPC. Nic nie podziałało. Dzwoniłem i pisałem do UPC opisałem mój problem a oni twierdzą, że nie ma żadnych problemów z ich strony. Czy ktoś może mi wytłumaczyć w czym może tkwić problem ? Czy rzeczywiście UPC nie jest sprawca moich kłopotów a jeżeli jest to proszę o jakieś odpowiedzi o co konkretnie mam się ich zapytać, być może obsługa olewa użytkowników jeżeli się nie zapyta o coś konkretnego.

Dodam jeszcze, że sprawdzałem na 2 komputerze ten problem, ale tylko za pomocą tunngla i problem był identyczny jednak miałem już kiedyś problemy z tym programem i nie wiem czy jest on do końca wiarygodny.

Z Góry dziękuje

a czy czasami ostatnio (tj. przed tym, jak zacząłeś mieć opisane problemy) nie instalowały się u Ciebie automatyczne aktualizacje systemu? Ja co prawda nie mam UPC aczkolwiek zacząłem mieć to samo po ostatniej instalacji aktualizacji. Problem usunąłem poprzez usunięcie (=odinstalowanie) jednej z ostatnich aktualizacji.

Niestety nic się nie zmieniło. Wywaliłem wszystkie wszystkie aktualizacje od początku roku i nic się nie zmieniło

zenek456 ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Wczoraj podłączyłem laptopa znajomego bezpośrednio do modemu UPC i problem jest identyczny