Witam mam pytanie ponieważ wysłałem swoją kartę graficzną na gwarancje ( reklamacja 3 dniowa ) i mam pytanie czy trzeba było dać na opakowanie numer rma ? Ponieważ kurier już odjechał a ja nie wiedziałem że trzeba taki numer napisać gdyż serwisanci napisali mi maila co i jak ale o numerze RMA nic nie było wspominane tak samo pytałem w dziale obsługi klienta i powiedziano mi że żadne dokumenty nie są potrzebne więc jak to jest z tym numerem RMA ?
jak coś będą potrzebować to się upomną, co serwis to obyczaj, wymagane sa dowód zakupu i ew karta gwarancyjna.
cytuję "Karty graficzne, sieciowe i dźwiękowe oraz płyty główne prosimy wysyłać bez akcesoriów oraz oryginalnych pudełek (serwisy dystrybutorów i producentów często odsyłają sprzęt w opakowaniu zastępczym).
Pozostałe towary proszę odsyłać kompletne w opakowaniu producenta.Na paczce proszę napisać w widocznym miejscu nr RMA. Numer RMA jest widoczny po wysłaniu zgłoszenia w “Moim profilu” - opcja dostępna na stronie po zalogowaniu. Paczkę prosimy wysłać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania numeru RMA. Po tym terminie zlecenie zostanie zamknięte. Serwis nie odpowiada za dołączone akcesoria."
Czyi jednak do karty graficznej nie jest wymagany numer rma ?
no tak wynika z tego tekstu