Brak obrazu z kamery internetowej Apollo AC-905 w Skype

System operacyjny: WINDOWS XP

Kamera internetowa: Apollo AC-905

Skype: wersja 4.0 i poprzednia

Sterwoniki do kamery sa zainstalowane poprawnie ze strony producenta.

Podczas konfiguracji Skype (Narzędzia>Opcje>Ustawienia wideo) widoczny jest obraz z kamery. Niesety kamera nie działa w skype podczas rozmowy (widać czarne tlo).

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki pomagające rozwiązać problem.

Skype > Narzędzia > Opcje > Ustawienia wideo > znień na dobieraj od każdego

oczywiście jest ważne czy skype kamere wykrywa

Niestety kamera nadal nie działa.

Wygląda na to, że kamerę skype wykrywa ponieważ:

  1. Inni użytkownicy widzą, że kamerka jest;

  2. Podczas konfiguracji Skype widoczny jest obraz z kamery.

Dziękuję mareksolak za poradę :slight_smile: Czekam na kolejne.

Pozdrawiam

ja mam ten sam problem kamerka jest w Skype, ale nie widać nic tylko ciemność. W programie Camfrog Video Chat 5.0 działa dobrze ale nie w Skype.

Jaka wersja Skype’a?

Obecnie, jak napisałem, wersja 4.0

I co rozwiązał ktoś ten problem bo ja mam taki sam i już brakuje mi pomysłów

Konstruktor , nazwij proszę temat konkretnie, bez zbędnych problemów w nazwie. Inaczej wyciągnę konsekwencje. Przeczytaj proszę, ten temat. http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=16&t=394978

Wiatam Forumowiczki :slight_smile: i Forumowiczów:

Ostatnio byłem u Znajomej, u której opisywany problem wystąpił na komputerze stacjonarnym (system operacyjny Windows XP). W międzyczasie (od ostatniego postu) podłączono jej router bezprzewodowy (z racji dodatkowego komputera przenośnego), zaktualizowaliśmy Skype’a. Po instalacji Skype’a na laptopie (system operacyjny VISTA) i połączeniu video z komputerem stacjonarnym kamera zadziałała :slight_smile:

Nie potrafię stwierdzić co było przyczyną tego radosnego dla Znajomej i wydarzenia:

  • aktualizacja Skype’a?

  • połączenie w sieci domowej?

  • czy też inna nieznana przyczyna.

Pozdrawiam Czytające i Czytających :slight_smile: