Brak połączenia mimo "znakomitego sygnału"

Witam. Nie jestem specjalistą, nie znam się na komputerach i nie umiem sam rozwiązać mojego problemu. Przyszedłem z nadzieją, że ktoś w was mi pomoże… No więc zacznijmy: komputer stacjonarny do którego jest podłączony modem oraz router, który roznosi sygnał po mieszkaniu. Sygnał odbierają 3 komputery, dwa z nich (laptopy) odbierają sygnał znakomicie (tzn. filmy sie nie zacinają i nie gubi połączenia bigsmile.gif

Hej,

A z routerem łączysz się jak - kablowo czy po WiFi? Jaką posiadasz kartę sieciową? Ewentualnie jaki model laptopa?

Pozdrawiam,

Dimatheus

@up: Skoro ma “Siła sygnału: znakomita” to raczej łączy się przez Wi-Fi?

"u mnie nie działa w cale, mimo że jestem najbliżej routera -.-

A czy próbowałeś"oddalić" się od routera i wtedy połączyć się?.

Pytam gdyż znam przypadek(prawie jak Twój), że łączyło się wszystko a laptop obok którego router leżał(50;100cm.) za Chińskiego boga połączyć się nie chciał. Użytkownik zrezygnowany uznał że tym zajmie się później i umieścił router na miejscu docelowym. I tu zonk, internet się odnalazł, i działa do dziś. Może to tylko przypadek choć"po linii krótkofalarskiej"dałby się wytłumaczyć. Spróbować nie zaszkodzi.

Jest jeszcze coś takiego jak problem ukrytego hosta. Jaką masz kartę sieci bezprzewodowej? Uruchom wiersz poleceń i pokaż wynik polecenia :arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html

ipconfig /all

Sory bardzo, ale nie miałem jak wam odpisać. Wy się tu dla mnie produkujecie, a ja nic xd Już odpisuje!

 

No więc łączę się przez WIFI. Karta sieciowa: ‘Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection’ ALBO ‘Ethernet’ nie bardzo wiem co jest czym, a model laptopa podałem w poście wyżej ; DELL Precision M70

 

Jakim sposobem mam połączyć się przez LAN z routerem??

 

frezze96-“Spróbuje! Ale router mam w odległości jakichś 2 metrów więc to raczej nie tego wina…”