Brak połączenia mimo "znakomitego sygnału"

(Frezzeyt) #1

Witam. Nie jestem specjalistą, nie znam się na komputerach i nie umiem sam rozwiązać mojego problemu. Przyszedłem z nadzieją, że ktoś w was mi pomoże.. No więc zacznijmy: komputer stacjonarny do którego jest podłączony modem oraz router, który roznosi sygnał po mieszkaniu. Sygnał odbierają 3 komputery, dwa z nich (laptopy) odbierają sygnał znakomicie (tzn. filmy sie nie zacinają i nie gubi połączenia bigsmile.gif

(Dimatheus) #2

Hej,

A z routerem łączysz się jak - kablowo czy po WiFi? Jaką posiadasz kartę sieciową? Ewentualnie jaki model laptopa?

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Grzesio Ziabkowski) #3

@up: Skoro ma “Siła sygnału: znakomita” to raczej łączy się przez Wi-Fi?

(xyzzyx) #4

"u mnie nie działa w cale, mimo że jestem najbliżej routera -.-

A czy próbowałeś"oddalić" się od routera i wtedy połączyć się?.

Pytam gdyż znam przypadek(prawie jak Twój), że łączyło się wszystko a laptop obok którego router leżał(50;100cm.) za Chińskiego boga połączyć się nie chciał. Użytkownik zrezygnowany uznał że tym zajmie się później i umieścił router na miejscu docelowym. I tu zonk, internet się odnalazł, i działa do dziś. Może to tylko przypadek choć"po linii krótkofalarskiej"dałby się wytłumaczyć. Spróbować nie zaszkodzi.

(roobal) #5

Jest jeszcze coś takiego jak problem ukrytego hosta. Jaką masz kartę sieci bezprzewodowej? Uruchom wiersz poleceń i pokaż wynik polecenia :arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html

ipconfig /all

(Frezzeyt) #6

Sory bardzo, ale nie miałem jak wam odpisać. Wy się tu dla mnie produkujecie, a ja nic xd Już odpisuje!

No więc łączę się przez WIFI. Karta sieciowa: ‘Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection’ ALBO ‘Ethernet’ nie bardzo wiem co jest czym, a model laptopa podałem w poście wyżej ; DELL Precision M70

Jakim sposobem mam połączyć się przez LAN z routerem??

(xyzzyx) #7