Brak połączenia po LTE z kamerą Xiaomi

Witam, zakupiłem taką kamerkę : Kamera Xiaomi i mam problem z podglądem obrazu przez program Xiaomi Home.
Gdy kamera i telefon komórkowy są podłączone do tego samego routera( do tej samej sieci WIFI) to nie ma problemu i mogę połączyć się i podglądnąć obraz w aplikacji. Natomiast jeśli telefon mam podłączony do innej sieci Wifi, lub gdy chce np. w pracy zobaczyć co się w domu dzieje (łącze się po sieci PLAY LTE) to wyskakuje najpierw taki obraz:


A nastepnie wyskakuje taki komunikat:

W jaki sposób rozwiązać problem? Czy problemem może być brak zewnętrznego ip?

A kamera łączy się, gdy masz połączenie nie poprzez LTE, a z inną siecią WiFi korzystającą ze stałego łącza ?

W każdej innej sieci niż ta do której jest podłączona kamerka wyskakuje taki błąd

Może w tych sieciach nie ma zewnętrznego IP i nie może się połączyć z kamerką.

A czy do odbierania obrazu potrzeba zewnętrzne IP?

Mam ten sam problem. Ma ktoś rozwiązanie?

Komuś udało się rozwiązać ten problem? Męczę się z tym już dobre 2 miesiące i już mnie szlag powoli trafia. Wcześniej przez pół roku działało świetnie…