Brak połączenia z bramą domyślną

Witam!

Jest problem następującej treści. Internet z Vectry połączony w ten oto sposób - kabel RJ-45 z modemu do routera w port internetowy routera, komputer z gniazda w routerze do płyty głównej także kablem RJ-45. Po takim podłączeniu system Windows pokazuje “Niezidentyfikowana sieć”. System nie określa także adresu bramy domyślnej, a co za tym idzie 192.168.1.1 nie działa. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić? Router był wcześniej używany przez innego, ale zaufanego użytkownika.

 

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Zresetować router do ustawień fabrycznych

Prawdopodobnie z jakiegoś powodu nie dostajesz adresu IP z serwera DHCP? Czy masz adres w stylu 169.254.x.x?

Dziękuje za odpowiedzi. Roobal, zgadza się, adres IP to 169.254.104.112. Masz jakiś pomysł co z tym fantem zrobić? :slight_smile:

Zresetuj router, jak pisał kolega wyżej. Jeśli to nie pomoże, sprawdź na innym kablu, być może jest uszkodzony lub źle zarobiony. Jeśli dalej nic, sprawdź na innym porcie LAN. Jeśli to nie pomoże, sprawdź innym komputerze, być może router jest uszkodzony lub karta sieciowa w Twoim komputerze (spróbuj jeszcze przeinstalować lub zaktualizować sterownik).

Ten problem w zasadzie dotyczy mojej dziewczyny. Ma ona problem ze zresetowaniem tego routera - to Linksys Compact WRT54GC. Przycisk resetu jest, ale twierdzi, że trzymając go wciśnięty przez kilkanaście/dziesiąt sekund nic się nie dzieje. Wiecie może jak zresetować taki router?

http://kb.linksys.com/Linksys/ukp.aspx?pid=80&app=vw&vw=1&login=1&json=1&docid=1e97db4854604b0fb5cc8c0d74491e35_19584.xml&

 

Może za płytko wciska, z wyczuciem coby nie wyrwała przycisku z płytki :slight_smile:

 

 

 

Podoba mi się FAQ Linksys, dużo obrazków :slight_smile:

Dzięki, udało się zresetować i to pomogło.Wczoraj działało, a dziś pojawił się kolejny problem, jak później okazało się, po prostu… odłaczył się kabel. :x Dzięki Panowie za pomoc, najlepszego dla Was!