Brak połączenia z domowym wifi w telefonie

Na początku chciałbym napisać, że nie wiem czy to dobry dział, więc poprosiłbym moderatorów forum o przeniesienie w odpowiednie miejsce (dopiero co się zarejestrowałem).

 

Mam pewien problem od dłuższego czasu. Mianowicie nie mogę się połączyć przez telefon z moja siecią domową WIFI, na komputerze wszystko działa jak należy, ale ten problem jest już dość długo i występuje nadal, a ja nie mogę sob_e z tym poradzić. jestem zielony w sprawach komputerowych i nie ogarniam nic, wiec chciał_bym uzyskać od tak dobrego grona społeczności jakąś pomoc. 

 

Głównie chodzi o to, że jak próbuję się połączyć z WIFI - to niby go wykrywa, niby się połączył, ale od razu gdy przechodzę w internet (na telefonie), nie wyświetla mi nic, jest tak jakby był wyłączony, a jest włączone WIFI. Patrzałem w cmd w wyszukiwaniu i wpisałem “ipconfig” napisane jest, że nośnik odłączony (nie wiem co włączyć, jak, prób

owałem, ale nadal nic), więc proszę o pomoc, bo jest to dla mnie bardzo ważne! Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam

 

1. Próbowałem zmieniać hasło do routera/wifi, ale nic nie podziałało, gdy wpisuje domyślny adres żeby się zalogować do wifi, nic nie wyskakuje, jakby błędny adres…

2. w cmd po wpisaniu “ipconfig” wyskakuje mi to; http://gyazo.com/ba5ba07ae8e958c7828edddfaa4bb15d

3. Probowałem wszystko zrobić żeby to naprawić, ale nadal nic, więc nie wiem o co w tym chodzi. Problem pojawia się tylko u mnie w domu, bo jak się łączę z innymi sieciami np w pracy, czy u znajomych wszystko działa jak należy i łączy elegancko z WIFI, pozdrawiam.

bangton , zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałeś podczas rejestracji, proszę dokonać zmiany tytułu na taki, który wstępnie opisze problem, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza. Proszę przy tym również nie używać wielkich liter, które uznawane są jako krzyk.