Brak połączenia z routerem TD-W8950ND

Witam, ostatnio kupiłem router TP-LINK TD-W8950ND i mam problem z jego konfiguracją, gdyż sygnału wifi nie wypuszcza żadnego i po kablu lan komputer go również nie widzi więc nie mam żadnego dostępu do ustawień. Co ciekawe, ZAWSZE gdy jest on włączony nie świeci się dioda POWER natomiast adsl miga nawet gdy kabel adsl nie jest do niego podłączony. Diody LAN również się nie świecą. Reset nie działa w ogóle. Router jest nowiutki świeżo wyjęty z pudełka więc albo jest to uszkodzenie fabryczne albo ja jestem jakiś nieogarnięty bo totalnie nie wiem co mam z nim zrobić. Szukałem podobnej usterki w sieci i nie znalazłem nikogo kto by miał taki problem. No a na stronie tp-link nawet nie ma mojego routera, ponieważ pod tym symbolem mi się wyświetla to urządzenie:

 

http://www.tp-link.com.pl/resources/images/products/large/TD-W8950ND(UN)2.jpg

 

A ja urządzenie mam to:

 

http://www.tp-link.com.tr/resources/images/products/large/TD-W8950ND-01.jpg

 

Proszę o jakiekolwiek wskazówki, pomoc, cokolwiek. Mam nadzieję, że da się to jakoś naprawić bez użerania się z biurem obsługi klienta i wymianą routera.

To urządzenie, które Ty masz, a według Ciebie nie ma stronie, to wersja 1, a to co jest pokazane na stronie producenta, to wersja 2 (nowe oprogramowanie oraz obudowa i możliwe, że lekko specyfikacja techniczna została zmieniona). Jeśli pomimo podłączenia kabla sieciowego do portu LAN, dioda nie zaświeci się ani na routerze, ani przy karcie sieciowej, znaczy to, że router jest prawdopodobnie uszkodzony, przy założeniu, że karta sieciowa jest sprawna i masz zainstalowane do niej sterowniki.

 

Tak karta sieciowa działa bez problemu. Wcześniej miałem do niej podłączonego access pointa i wszystko działało. Ehh… Myślałem, że obędzie się bez tego no ale wygląda na to, że muszę go wymienić.

Używasz kabla prostego czy crossowanego?

crossowego.

Ten router raczej nie posiada funkcji auto MDI-MDIX, więc powinieneś użyć prostego. Sprawdź czy na kablu prostym również tak się dzieje, bo możliwe, że kabel jest przyczyną problemu.