Brak połączenia z ruterem TP LINK WR 340G na Windows 7

Jak w temacie.

Posiadam “radiówkę” internet i podłączony z strychu kabelek wtyczką RJ45 do laptopa do karty sieciowej w nim.

Zakupiłam właśnie ten ruter jak w temacie ,podłączyłam kabel z niego do rutera i kiedy chcę się połączyć z internetem piszę sieć niezidentyfikowana brak dostępu do sieci :?

Czy to prawda że muszę do swojego usługodawcy internetowego “radiówki” podać jakiś MAC tego rutera itp ? Może po prostu coś mam nie tak ustawione w systemie windows a posiadam Windows 7 32 Bit.

Bardzo Proszę o jakąkolwiek pomoc.

W internecie też szukam odpowiedzi na to, ale nie widzę odpowiedzi dobrej i podobnej do mojej :frowning:

to zależy co masz na tym strychu :wink:

ale jeśli wpinasz ten (który wcześniej był w kompie) kabel RJ45 w gniazdo WAN routera i router nie loguje się do sieci - to albo wymagane jest podanie nowego MAC dostawcy (ale znacznie prościej sklonować MAC komputera na router), albo wystarczy sam reset jakiegoś urządzonka z którego wychodzi ten kabel RJ45.

a co może być innego jak nie jakiś modem na strychu ,bo każdy twierdzi “na oko” iż musi być właśnie modem jeśli takowy kabel z wtyczką RJ45 wychodzi z góry na dół do laptopa :wink:

Dodane 05.06.2012 (Wt) 15:48

Żebym tylko wiedziała jak :?

o już wiem chyba http://www.tplink.com/pl/article/?id=68

Podłącz laptop do routera, do dowolnego portu LAN dołączonym do routera kablem sieciowym, wejdź do sekcji network, potem MAC Clone i kliknij przycisk Clone MAC address to przy pozycji Your PC’s MAC Address.

Pozdrawiam!