Brak połączenia z serverami gier i mumble

Witam! Od ok. 3tyg mam problem z połączeniem się z serverem programu mumble, gry League of Legends oraz jednym serverem Lineage 2, który wymaga zapisania ip w c:/windows/system32/drivers/etc/hosts. W mumble wygląda to tak, że nie może połączyć, a jak mu się już uda to po kilku sekundach wyrzuca mnie z servera. Czasami pisze coś o tym, że nie może odtworzyć UDP i przełącza na TCP. W League of Legends, gdy próbuję się zalogować pisze, że loguje i tak w kółko, nic się nie dzieje, czasami wyskakuje błąd:

mx.messaging.messages::ErrorMessage)#0

body = (Object)#1

clientId = (null)

correlationId = “18F85514-2CBD-355F-E93B-AD2B629267F7”

destination = “”

extendedData = (null)

faultCode = “Client.Error.RequestTimeout”

faultDetail = “The request timeout for the sent message was reached without receiving a response from the server.”

faultString = “Request timed out”

headers = (Object)#2

messageId = “4B7C479B-0A6F-C8FB-3097-AD2C4CF22F43”

rootCause = (null)

timestamp = 0

timeToLive = 0

A ten jeden server Lineage’a po prostu nie chce mnie przepuścić przez wybór servera. Dziwne jest to, że czasami gram przez 2h i działa, a później parę dni już nie. Kombinowałem z routerem, dzwoniłem do dostawcy internetu i niby wszystko jest dobrze. Kupiłem dzisiaj nowy router, bo myślałem, że może z tamtym coś nie tak pograłem ok. 3h i znowu to samo. Gdy jestem podłączony tylko do modemu wszystko działa. Dostawca internetu: Multimedia, router: TP-LINK TL-WR340G Z góry dzięki za pomoc

Dodane 23.07.2010 (Pt) 16:23

up :?