Brak połączenia z siecią i Internetem przez Ethernet

Nie mogę połączyć komputera stacjonarnego z siecią. Inne urządzenia przez WiFi łączą się jak zawsze, jednak przez Ethernet występują jakieś problemy. Zawsze jak łączyłem się przez ten kabel od razu pod wpięciu podświetlały się jego końcówki z tyłu komputera i na Livebox’ie. Dodatkowo na LIvebox’ie są dwie diody, jedna informuje, że kabel jest podpięty, a druga, że przesyłane są dane, jednak żadne z nich się nie świecą. Myślę, że może to być wina karty sieciowej. Nie moge nawet znaleźć wzmianki o niej w Magazynie urządzeń. Co może być przyczyną?

ipconfig /all

Spróbuj tego, mi pomogło:

  1. Wejdź w Panel sterowania >>> Połączenia sieciowe.

  2. Kliknij Prawym Przyciskiem Myszy na swoje przewodowe połączenie z internetem i z listy wybierz WŁAŚCIWOŚCI.

  3. Pojawi się okno. Mniej więcej na środku jest lista. Zaznacz na niej PROTOKÓŁ INTERNETOWY (TCP/IP) >>> WŁAŚCIWOŚCI.

  4. Wszystko, co możliwe, przestawiasz na AUTO.

Problem w tym, że tego połączenia już nie ma. Są: Hamachi, Internet ADSL via USB ADSL WAN Adapter, PdaNet Modem via iPhone, Połączenie sieciowe Bluetooth 2 i VirtualBox Host-Only Network, a zwykłego połączenia sieciowego nie ma.

EDIT —

Sprawdziłem na innym komputerze przez kabel działa ok :confused:

No to nie wiem :confused: Musisz mieć jakieś połączenie przewodowe (nazwa mniej ważna), skoro masz podpięty kabel.

Na Liveboxie ?

Na karcie sieciowej w komputerze ?

Na obydwóch.

jak mam wyłączony komputer ale zasilanie ma włączone

to mi pokazuje że jest podpięty na routerze (dioda świecie)

sterowniki są??

może w biosie jest wyłączona karta sieciowa

zintegrowana z płytą główną ??

Wykonaj pełny sprzętowy reset Liveboxa.