Brak polskich znaków na www

Ogromna prośba o pomoc
osktrafic.pl brak polskich znaków
Niestety jestem laikiem
W ustawienia strony wchodze logując się na cal.pl i tam mam loguje sie do
DirectAdmin , pokieruje ktos?

Odpowiem brutalnie i szczerze. Z laikiem znalezienie przyczyny problemu mówiąc co gdzie ma sprawdzić za pomocą wiadomości jest nie realne do zrobienia. Jeśli już by się ktoś podjął to zajęłoby kilka dni rozwiązanie problemu bo pewnie trzeba wszystko pisać step by step jak wykonać.

Dla kogoś kto się zna znalezienie przyczyny powinno zająć plus minus godzinę. Jednak naprawa może nie mieć sensu, głównie z tego względu że nie wiadomo co tam jest pod spodem. Wygląda na jakiś system zarządzania treścią robiony na własne potrzeby, a to jest wielka niewiadoma i potencjalna bomba.

Ogólnie to chyba proponowałbym Ci zrobić stronę od nowa, wykorzystać do tego WordPress, potem przekonwertować go tylko do HTML i dopiero wrzucić na hosting.
Plusem tego będzie współczesny wygląd strony i przystosowanie wyglądu dla różnych urządzeń.

Podpowiedź ode mnie jeśli chciałbyś stronę odświeżyć i zrobić choćby w minimalnym stopniu zgodnie ze sztuką. Mając założenia które Ci napisałem czyli strona na WordPress + rozwiązanie typu WordPress to static HTML, możesz poszukać osoby która się uczy robienia stron i wykona ją w ramach nauki. Prac tutaj praktycznie nie ma, a może to być dla kogoś cenne doświadczenie, ewentualnie weźmie za to (nie wiem strzelam) 300zł.

EDIT:
Jeszcze zerknąłem, że masz coś takiego jak księga gości. Zrezygnuj z tego przy takiej skali bo w czerwcu wchodzą nowe przepisy i będziesz miał z tym ogromny problem. Obsługa tego będzie droższa i większa niż strona jest warta.

Poprostu przetłumacz stronę

Na jaki… dolnołużycki?

Jakie nowe przepisy wchodzą w czerwcu? Możesz wrzucić parę źródeł.

Poprawki do RODO?

Najpierw sprostowanie, nie w czerwcu, a weszło 17 lutego. Mój błąd leciałem z głowy, a w ostatnich latach wiele się prawnie dzieje.