aest
(Shinga)
27 Marzec 2009 11:19
#1
Komputer nie reaguje na podawane mu komendy, nie reagują przyciski myszy, brak pliku systemowego. Co zrobić? Podaję log z hijackthis. Komputer to laptop 6710b.
link do logu:
http://wklej.org/id/70306/
Będę wdzieczny za rady i pomoc.
– Dodane 27.03.2009 (Pt) 12:30 –
Przy uruchamianiu komputera włącza się komunikat o zapobieganiu wykonywaniu danych (microsoft corporation) a potem komunikat o problemie z aplikacją explorer.exe. Nie mam pojęcia skąd to się bierze.
Brak pliku systemowego?
Usuń te wpisy w HJT
Uruchom HijackThis - Do a system scan only - w oknie programu pokaże się log - zaznacz kratki przy podanych wpisach - klikasz Fix checked
Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum
aest
(Shinga)
30 Marzec 2009 09:44
#3
Dodatkowo przy uruchamianiu laptopa pokazuje się komunikat o wystąpieniu błędu z aplikacjami:
Podaję log wygenerowany przez ComboFixa:
http://wklej.org/id/71567/
Byłbym wdzięczny za sprawdzenie go. Pozdrawiam
Wylecz pendriva lub kartę pamięci
Flash Disinfector lub Perlovga Removal Tool
lub format
Wklej do notatnika
Z menu Notatnika wybierasz - Plik - Zapisz jako - Zmieniasz rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki - zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, potwierdź dodanie do rejestru, uruchom ponownie komputer.
Log wygląda na czysty.
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizacje Autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj system Dr.WEB CureIt!