Telefon w pewnej chwili “zawiesza się” w taki sposób, że odpowiada tylko pół dotyku. Od połowy ekranu w górę jest OK, od połowy ekranu w dół NIE.
Zgłosiłem problem w miejscu, w którym telefon zakupiłem. Poszedł na gwarancję. Dzisiaj wrócił. Wymieniono ekran wraz z digitizerem. Po dwóch godzinach użytkowania problem powrócił. Przyznam szczerze, że doprowadza mnie to do szewskiej pasji. Nie sądzę, aby była to wina dotyku.
Pomaga tylko zablokowanie erkanu klawiszem POWER i ponowne odblokowanie. Czasami, jeżeli zawiesi się na ekranie odblokowania, pomaga tylko reset urządzenia.
Telefon był naprawiany przez Regenersis.
Dodam tylko, że stało się to po aktualizacji iPhone do najnowszego oprogramowania.
A co za problem wysłać na gwarancję jeszcze raz, ale tym razem poprosić o opisanie problemu dogłębniej. Skoro jest na gwarancji a coś z nim nie tak to trzeba korzystać. Poza tym skoro serwis jest nierzetelny to inna sprawa.