Hey,
Carla03, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.
Pokaż kompletne logi z OTL http://forum.dobreprogramy.pl/temat/402063-analiza-i-dezynfekcja-zestaw-narzędzi-nieingerencyjnych/
Ok dodałam:)
Ale gdzie?
To te same co były.Pokaż logi z OTL na prawidłowych ustawieniach http://forum.dobreprogramy.pl/temat/402063-analiza-i-dezynfekcja-zestaw-narzędzi-nieingerencyjnych/
Te są wykonane po prawidłowych ustawieniach:
OTL: http://wklej.org/id/1200566/
ATTACH: http://wklej.org/id/1200569/
Pokaż jeszcze log extras.Aby powstał raport Extras.txt Opcja Rejestr skan dodatkowy musi być ustawiona na Użyj filtrowania.Podepnij pendrivy,Użyj USBFix z funkcji Listing .Pokaż z niego log.
Odinstaluj Yontoo 2.051,BitGuard,Ask Toolbar Updater,Akamai NetSession Interface.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).
:OTL
O2 - BHO: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3:[b]64bit:[/b] - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1001\..\Toolbar\WebBrowser: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [AdobeCS5.5ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS5.5ServiceManager\CS5.5ServiceManager.exe" -launchedbylogin File not found
O4 - HKLM..\Run: [LManager] File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1001..\Run: [AdobeBridge] File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1001..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Users\kbrzo_000\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe (Akamai Technologies, Inc.)
O4 - HKLM..\RunOnce: [] File not found
O20:[b]64bit:[/b] - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\loader.dll) - c:\ProgramData\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\loader.dll ()
O20:[b]64bit:[/b] - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\loader.dll) - File not found
O20 - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\bitguard.dll) - c:\ProgramData\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll ()
[2013-11-22 00:09:53 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\kbrzo_000\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BitGuard
[2013-12-09 15:40:00 | 000,000,310 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\DSite.job
:Commands
[emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.
Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Zrobiłam to co mi powiedziałeś;) Wszystko super działa;) Dziękuję bardzo za pomoc:)