Brak rozpoznawania pendriva przez system, brak zapisu danych na nim


(Brzoza0391) #1

Hey,


#2

Carla03, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.


(Acorus) #3

Pokaż kompletne logi z OTL http://forum.dobreprogramy.pl/temat/402063-analiza-i-dezynfekcja-zestaw-narzędzi-nieingerencyjnych/


(Brzoza0391) #4

Ok dodałam:)


(Acorus) #5

Ale gdzie?


(Acorus) #6

To te same co były.Pokaż logi z OTL na prawidłowych ustawieniach http://forum.dobreprogramy.pl/temat/402063-analiza-i-dezynfekcja-zestaw-narzędzi-nieingerencyjnych/


(Brzoza0391) #7

Te są wykonane po prawidłowych ustawieniach:

OTL: http://wklej.org/id/1200566/

ATTACH: http://wklej.org/id/1200569/

DDS: http://wklej.org/id/1200570

http://wklej.org/id/1200572/

http://wklej.org/id/1200574/


(Acorus) #8

Pokaż jeszcze log extras.Aby powstał raport Extras.txt Opcja Rejestr skan dodatkowy musi być ustawiona na Użyj filtrowania.Podepnij pendrivy,Użyj USBFix z funkcji Listing .Pokaż z niego log. 


(Brzoza0391) #9

USBFIX http://wklej.org/id/1201679/

Extras.txt http://wklej.org/id/1201680/

http://wklej.org/id/1201682/  


(Acorus) #10

Odinstaluj Yontoo 2.051,BitGuard,Ask Toolbar Updater,Akamai NetSession Interface.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

:OTL
O2 - BHO: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3:[b]64bit:[/b] - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1001\..\Toolbar\WebBrowser: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (Ask Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [AdobeCS5.5ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS5.5ServiceManager\CS5.5ServiceManager.exe" -launchedbylogin File not found
O4 - HKLM..\Run: [LManager]  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1001..\Run: [AdobeBridge]  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2567294074-2694168924-2186162958-1001..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Users\kbrzo_000\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe (Akamai Technologies, Inc.)
O4 - HKLM..\RunOnce: []  File not found
O20:[b]64bit:[/b] - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\loader.dll) - c:\ProgramData\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\loader.dll ()
O20:[b]64bit:[/b] - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\loader.dll) -  File not found
O20 - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\bitguard.dll) - c:\ProgramData\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-7046-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll ()
[2013-11-22 00:09:53 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\kbrzo_000\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BitGuard
[2013-12-09 15:40:00 | 000,000,310 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\DSite.job

:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt.

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/


(Brzoza0391) #11

Zrobiłam to co mi powiedziałeś;) Wszystko super działa;) Dziękuję bardzo za pomoc:)