Brak sterowników do głośników (karty dźwiękowej)

Otóż mam, a w zasadzie to mój kolega, problem ze sterownikami to pewnych głośników, a mianowicie Hama Sonic Mobil 140. I nie chodzi mi o byle jakie sterowniki tylko takie na Win7. Chciałem podkreślić, że szukaliśmy na wszystkich możliwych stronach i w akcie desperacji zwróciłem się do Was. Chciałbym wiedzieć czy takie sterowniki istnieją i skąd można je pobrać (chociaż link też nie jest zły xD). Jeśli macie jakieś dodatkowe pytania to piszcie w odpowiedziach, chętnie uzupełnie temat.

Wszystkim serdecznie dziękuje za pomoc

z poważeniem :

Sebastian

Raczej potrzebne są sterowniki do karty dźwiękowej! O sterownikach głośników nigdy nie słyszałem! !!

do głośników??? czy karty dżwiękowej?

podaj dokładne dane karty dżwiękowej i firmę

Nie wiem nie znam się. Być może macie rację, ale problem jest ten sam : potrzebne mi są sterowniki do karty dźwiękowej tak aby te głośniki działały. Co mam robić ?? Szukać sterów do karty dźwiękowej ?? Mam podać Wam model ??

Tak, podaj nazwę producenta i model karty dźwiękowej oraz czy Win 7 jest 32-bit czy 64-bit.

Windows to wersja 32 bitowa. Sprawdziliśmy wszystko programem EVEREST, ale nie wykrył on żadnej normalnej karty dźwiękowej. Pisze natomiast coś takiego :

Karta dźwiękowa : Głośniki (3 — USB Sound Device)

Karta dźwiękowa : Głośniki (Realtek High Definiti)

Czy oznacza to, że nie ma w kompie żadnej karty dźwiękowej, a tylko głośniki ?? Co w takim wypadku zrobić ?? Jak zaktualizować tą kartę ??

EDIT : No plissska dajcie odpowiedź albo chociaż powiedzcie co o tym myslicie…

Jeśli chodzi o kartę dźwiękową:

to w nawiasie masz podpowiedź. Spróbuj zainstalować te sterowniki: http://www.dobreprogramy.pl/Realtek-High-Definition-Audio-Codecs,Program,Windows,21164.html

Thx Kris-is głośniczki działają znakomicie :-D. Ale niestety cały ten bajzel z głośnikami odkryliśmy przez niedziałającego CoD-a 6

i błąd appcrash :frowning: .

Wie ktoś co może być jego przyczyną??