Brak sterowników do głośników (karty dźwiękowej)

(Sebax2) #1

Otóż mam, a w zasadzie to mój kolega, problem ze sterownikami to pewnych głośników, a mianowicie Hama Sonic Mobil 140. I nie chodzi mi o byle jakie sterowniki tylko takie na Win7. Chciałem podkreślić, że szukaliśmy na wszystkich możliwych stronach i w akcie desperacji zwróciłem się do Was. Chciałbym wiedzieć czy takie sterowniki istnieją i skąd można je pobrać (chociaż link też nie jest zły xD). Jeśli macie jakieś dodatkowe pytania to piszcie w odpowiedziach, chętnie uzupełnie temat.

Wszystkim serdecznie dziękuje za pomoc

z poważeniem :

Sebastian

(Programyzpromocji) #2

Raczej potrzebne są sterowniki do karty dźwiękowej! O sterownikach głośników nigdy nie słyszałem! !!

(Tomj) #3

do głośników???? czy karty dżwiękowej?

podaj dokładne dane karty dżwiękowej i firmę

(Sebax2) #4

Nie wiem nie znam się. Być może macie rację, ale problem jest ten sam : potrzebne mi są sterowniki do karty dźwiękowej tak aby te głośniki działały. Co mam robić ?? Szukać sterów do karty dźwiękowej ?? Mam podać Wam model ??

(Kris-is) #5

Tak, podaj nazwę producenta i model karty dźwiękowej oraz czy Win 7 jest 32-bit czy 64-bit.

(Sebax2) #6

Windows to wersja 32 bitowa. Sprawdziliśmy wszystko programem EVEREST, ale nie wykrył on żadnej normalnej karty dźwiękowej. Pisze natomiast coś takiego :

Karta dźwiękowa : Głośniki (3 — USB Sound Device)

Karta dźwiękowa : Głośniki (Realtek High Definiti)

Czy oznacza to, że nie ma w kompie żadnej karty dźwiękowej, a tylko głośniki ?? Co w takim wypadku zrobić ?? Jak zaktualizować tą kartę ??

EDIT : No plissska dajcie odpowiedź albo chociaż powiedzcie co o tym myslicie...

(Kris-is) #7

Jeśli chodzi o kartę dźwiękową:

to w nawiasie masz podpowiedź. Spróbuj zainstalować te sterowniki: http://www.dobreprogramy.pl/Realtek-High-Definition-Audio-Codecs,Program,Windows,21164.html

(Sebax2) #8