Witam. Kupiłem dziewczynie samsunga s5611 i od nowości przy próbie dodzwonienia się do mnie nie ma sygnału. Nie dość, że nie ma sygnału to kiedy chcę odebrać połączenie to automatycznie rozłącza i pokazuje mi nieodebrane połączenie, po czym znowu telefon dzwoni i znowu się rozłącza. Jednakże u niej cały czas pokazuje że dzwoni tzn wybieranie numeru i ciągła cisza w słuchawce. Z innymi numerami nie ma takiego problemu, tylko z moim. Master reset rozwiązał problem chwilowo - na 2 dni po czym sytuacja zaczęła się znowu powtarzać.
Bardzo mocno zastanawiam się nad serwisem ale skoro problem tyczy się jednego numeru to podejrzewam, że w serwisie sprawdzą inny numer, wszystko będzie ok i odeślą z powrotem z dopiskiem “nieuzasadniona reklamacja”.
Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem… może ktoś ma jakiś pomysł?
Może to nie być tyle wina numeru (czyli abonenta) co jakiś problem z telefonem i odczytem kart SIM - każda ma jakieś dane, jedne są nowsze, inne starsze, każda seria może mieć drobne rónice - różnie bywa.