Brak sygnału w samsung s5611 i rozłączanie rozmów


(Kidler) #1

Witam. Kupiłem dziewczynie samsunga s5611 i od nowości przy próbie dodzwonienia się do mnie nie ma sygnału. Nie dość, że nie ma sygnału to kiedy chcę odebrać połączenie to automatycznie rozłącza  i pokazuje mi nieodebrane połączenie, po czym znowu telefon dzwoni i znowu się rozłącza. Jednakże u niej cały czas pokazuje że dzwoni tzn wybieranie numeru i ciągła cisza w słuchawce. Z innymi numerami nie ma takiego problemu, tylko z moim.  Master reset rozwiązał problem chwilowo - na 2 dni po czym sytuacja zaczęła się znowu powtarzać. 

 

Bardzo mocno zastanawiam się nad serwisem ale skoro problem tyczy się jednego numeru to podejrzewam, że w serwisie sprawdzą  inny numer, wszystko będzie ok i odeślą z powrotem z dopiskiem "nieuzasadniona reklamacja". 

 

Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem... może ktoś ma jakiś pomysł?


(rubin714p) #2

Może to byc wina sieci -operatora. Czy numery są w tej samej sieci? Można spróbować z wgraniem softu.


(Kidler) #3

numery są w tej samej sieci i na poprzednim telefonie nie było problemu. FW jest najnowszy. 


(rubin714p) #4

Telefon ma gwarancje? Jeśli tak to oddaj do servisu.


(Kidler) #5

też o tym się zastanawiam ale skoro problem występuje na jednym konkretnym numerze to jak w serwisie to sprawdzą…


(ra-v) #6

To nagraj filmik i daj im na CD jako załącznik.

 

Może to nie być tyle wina numeru (czyli abonenta) co jakiś problem z telefonem i odczytem kart SIM - każda ma jakieś dane, jedne są nowsze, inne starsze, każda seria może mieć drobne rónice  - różnie bywa.


(rubin714p) #7

Co do karty sim to można podejść do salonu operatora w którym masz numer.Mają tam urządzenia do testowania kart i usuwania z nich błędów.