Brak sygnału w telefonie stacjonarnym

Po słynnej burzy spalił mi się modem sagem fast 800 w zamian otrzymałem zte zxdsl 852. Pomijając, że ten nowy modem to jeden wielki syf, łączy mnie po 5 odpięciu kabli, rozłącza itd to wczoraj okazało się, że w telefonie stacjonarnym nie ma sygnału (dotychczas przez 2 dni od burzy z nowym modemem jakoś działało). Jak ktoś do mnie dzwoni to ów telefon milczy, a dzwoniącemu po czasie włącza się poczta głosowa. Po włączenie telefonu dioda na modemie LINK miga ładne 5-10 minut, ale jakoś łaczy. Dzwoniłem pod 0800102102, ale ktoś może być u mnie dopiero jutro… Może ktoś ma (miał) podobny problem? Z góry dzieki za odpowiedz.

Musisz poczekać na tego kogoś od tepsy, niewiele można tu zrobić samemu.

Słabo mi sie widzi to czekanie na tych fachowców różne opinie o nich słyszałem… Może jeszcze jakieś pomysły?