Brak wielu możliwości konfiguracji routera Tplink M7350 / typ Nat / DMZ

Witam, otóż mam pewnien problem z typem nat (nat 3 / ograniczony), przez co mam bardzo dużo problemów np. podczas gry, nie mogę się połączyć z kolegami, rozmawiać etc. Postanowiłem jakoś temu zaradzić no i oglądnąłem wiele poradników na yt ( jestem bardzo zielony w tych sprawach ), i większość polegała na DMZ (o ile się nie myle). Udało mi się jakoś dostać do konfiguracji routera i tak szukam tych opcji i szukam… i… no i nie ma :confused:. I teraz się zastanawiam czy to wina ze to jest router / hotspot i on poprostu nie ma takich opcji czy co ? Nie mogę nigdzie znaleźć żadnego innego sposobu na zmianę nat, prosiłbym o pomoc.

https://trzepak.pl/viewtopic.php?t=15092

Nawet jeśli router oferowałby możliwość przekierowania portów to w przypadku łączy mobilnych to nie zadziała. Jeśli chcesz grać musisz zmienić łącze czy wykupić vpn i właściwy router, zamiast mobilnej zabawki. W przypadku Internetu mobilnego połączenia przychodzące z Internetu są zablokowane.

Mam rozumieć że poprostu że on nie ma takich opcji odnośnie nat ? Bo ten temat to właśnie przeciwnie do tego co ja bym chciał, wolałbym żeby się okazało, iż ten router ma opcje nat lub dmz, a nie żeby ich nie miał. Temat kompletnie inny (chyba).

Aha rozumiem, czyli nic nie da się zrobić z tym aktualnym poza opcja wykupienia VPN :/.

Na internecie mobilnym nie da się tego zrobić.
Zwyczajny VPN też na niewiele się zda bo musi mieć on możliwość przekierowania portów, a to nie dość, że jest drogie to jeszcze znacznie zwiększa ping, bo zapewne taki serwer nie znajdowałby się w polsce.
Zostaje tylko zmiana łącza na stacjonarne z publicznym IP.

No cóż dziękuję wszystkim za pomoc. Najwyżej będę musiał się męczyć z natem 3, chyba że coś się zmienilo odnośnie dostępności “normalnego” (nie mobilnego z danych) internetu w mojej okolicy.