Brak zmian prędkości neostrady po zmianie umowy

Była neostrada 2MB/s,

została podpisana nowa umowa na Internet do 10 MB/s

Od 1 lutego miała nastąpić zmiana fizyczna prędkości.

Dnia 2 luty, mój router TD-W8950ND zaczął synchronizować łącze o parametrach:

Line Rate - Upstream (Kbps): 1276

Line Rate - Downstream (Kbps): 12485

No to fajnie, ładnie i pięknie.

A internet na komputerach działa w sposób taki, jak wcześniej.

Pozbyłem się telefonów, zmieniłem na kabel 1 metr, wyłączyłem wszystkie inne urządzenia z sieci i testowałem.

Zmieniałem 0/35 PPPoA na PPPoE… bez efektów.

Parametry ADSL:

http://fotmus.pl/kaisum/obrazki/allegro/test_neo.jpg

Czy brak 10 MB/s jest wynikiem złego urządzenia - TD-W8950ND ? Czy może, orange/tp jeszcze u siebie tego nie zrobiły jak należy?

Problem drugi:

Po wykonaniu aktualizacji urządzenia TD-W8950ND, występuje błąd strony 400 - bad request.

Bardzo to nie jest uciążliwe - gdyż cały czas nie zmieniam ustawień sieci.

//Tak, aktualizacja softu, następnie czyszczenie ustawień… wykonane. Problem istnieje

Orange zapewne ustawiło już synchronizację na 10Mbit, ale ograniczenie masz nadal na loginie. Zaczekaj jeszcze kilka dni, powinni zmienić na pełne 10Mb.

Jak wyżej najpierw zmieniają synchronizację na 10Mbit i po paru dniach powinno działać jak nie to reklamować.

Ja w styczniu przedłużałem umowę na Neostradę w Orange z 6 Mb/s do 10mb/s i po mniej więcej godzinie po przedłużeniu umowy przez internet, Orange zwiększyła prędkość z 6 do 10 Mb/s.

Jeżeli u ciebie w dalszym ciągu nie będzie zmian to dzwoń do Orange i reklamuj.

Zamówiłem przedłużenie umowy przez Internet - z prezentem,

Komputer ustalił datę- kiedy kurier ma przyjechać do domu z umową, - za tydzień w godzinach 16-19.

Po 2 tygodniach, gdy się nikt nie zgłosił, postanowiłem zadzwonić na infolinie. Po 3 próbie udało się nawiązać kontakt z konsultantem, który miał pchnąć sprawę dalej…

Po kolejnych dwóch tygodniach, sprawdziłem orange.pl, dostrzegłem, że prezent który chciałem kupić za zł, zniknął z oferty dostepnych. Dnia kolejnego poszedłem do punktu orange i miła Pani, wydrukowała tamtą starą umowę, która szybko została podpisana.

Dwa dni później zmieniła się synchronizacja DSL routera.

Podsumowanie - podpisanie umowy zamówionej przez Internet trwało 1 MIESIĄC.

Database Orange nie jest zintegrowana z Tp sa.

EDYTA:

14 minut trwała rozmowa z biurem obsługi klienta,

konsultant przyznał, że login neostrady nie ma przypisanej prędkości. Będzie to zmienione. Procedura trwa do 72godzin.

Edyta2: (08-02-2013)

20 minut trwała rozmowa z biurem obsługi klienta,

konsultanci (3 osoby) mają rozwiązać problem w max. 72h.

Edyta3: (09-02-2013(

Jest i on… szybszy Internet.

Reasumując, od podpisania umowy mineło 10 dni,

Internet szybszy miał być już od 8 dni.

Przyszła faktura na luty - ze starą, wyższą, ceną. - Po trzech rozmowach telefonicznych z ORANGE (~30 minut rozmów) dowiedziałem się, ze w kolejnym miesiącu ma być inna faktura (korygująca) - o różnice mniejsza. Jeżeli jej nie będzie, to wtedy reklamować.