Brak zmian prędkości neostrady po zmianie umowy


(KaisuM) #1

Była neostrada 2MB/s,

została podpisana nowa umowa na Internet do 10 MB/s

Od 1 lutego miała nastąpić zmiana fizyczna prędkości.

Dnia 2 luty, mój router TD-W8950ND zaczął synchronizować łącze o parametrach:

Line Rate - Upstream (Kbps): 1276

Line Rate - Downstream (Kbps): 12485

No to fajnie, ładnie i pięknie.

A internet na komputerach działa w sposób taki, jak wcześniej.

Pozbyłem się telefonów, zmieniłem na kabel 1 metr, wyłączyłem wszystkie inne urządzenia z sieci i testowałem.

Zmieniałem 0/35 PPPoA na PPPoE... bez efektów.

Parametry ADSL:

Czy brak 10 MB/s jest wynikiem złego urządzenia - TD-W8950ND ? Czy może, orange/tp jeszcze u siebie tego nie zrobiły jak należy?

Problem drugi:

Po wykonaniu aktualizacji urządzenia TD-W8950ND, występuje błąd strony 400 - bad request.

Bardzo to nie jest uciążliwe - gdyż cały czas nie zmieniam ustawień sieci.

//Tak, aktualizacja softu, następnie czyszczenie ustawień... wykonane. Problem istnieje


(Longhorn2009) #2

Orange zapewne ustawiło już synchronizację na 10Mbit, ale ograniczenie masz nadal na loginie. Zaczekaj jeszcze kilka dni, powinni zmienić na pełne 10Mb.


(Lechoslawgmer) #3

Jak wyżej najpierw zmieniają synchronizację na 10Mbit i po paru dniach powinno działać jak nie to reklamować.


(Pablo79) #4

Ja w styczniu przedłużałem umowę na Neostradę w Orange z 6 Mb/s do 10mb/s i po mniej więcej godzinie po przedłużeniu umowy przez internet, Orange zwiększyła prędkość z 6 do 10 Mb/s.

Jeżeli u ciebie w dalszym ciągu nie będzie zmian to dzwoń do Orange i reklamuj.


(KaisuM) #5

Zamówiłem przedłużenie umowy przez Internet - z prezentem,

Komputer ustalił datę- kiedy kurier ma przyjechać do domu z umową, - za tydzień w godzinach 16-19.

Po 2 tygodniach, gdy się nikt nie zgłosił, postanowiłem zadzwonić na infolinie. Po 3 próbie udało się nawiązać kontakt z konsultantem, który miał pchnąć sprawę dalej...

Po kolejnych dwóch tygodniach, sprawdziłem orange.pl, dostrzegłem, że prezent który chciałem kupić za zł, zniknął z oferty dostepnych. Dnia kolejnego poszedłem do punktu orange i miła Pani, wydrukowała tamtą starą umowę, która szybko została podpisana.

Dwa dni później zmieniła się synchronizacja DSL routera.

Podsumowanie - podpisanie umowy zamówionej przez Internet trwało 1 MIESIĄC.

Database Orange nie jest zintegrowana z Tp sa.

EDYTA:

14 minut trwała rozmowa z biurem obsługi klienta,

konsultant przyznał, że login neostrady nie ma przypisanej prędkości. Będzie to zmienione. Procedura trwa do 72godzin.

Edyta2: (08-02-2013)

20 minut trwała rozmowa z biurem obsługi klienta,

konsultanci (3 osoby) mają rozwiązać problem w max. 72h.

Edyta3: (09-02-2013(

Jest i on... szybszy Internet.

Reasumując, od podpisania umowy mineło 10 dni,

Internet szybszy miał być już od 8 dni.

Przyszła faktura na luty - ze starą, wyższą, ceną. - Po trzech rozmowach telefonicznych z ORANGE (~30 minut rozmów) dowiedziałem się, ze w kolejnym miesiącu ma być inna faktura (korygująca) - o różnice mniejsza. Jeżeli jej nie będzie, to wtedy reklamować.