Brandowany smartfon z sieci PLAY LG Swift G

Witam! :smiley:

Przymierzam sie teraz do zakupu smartfona (mojego pierwszego) LG Swift G i odnośnie tego mam pare pytań:

  • czy telefon brandowany z sieci PLAY (bardzo duzo jest ofert na allegro z telefonami brandowanymi właśnie w tej sieci) jest barzo zasyfiony i czy go bardzo muli ?

  • czy przeszkadza w codzienym uzutkowaniu takie brandowanie ?

  • czy mógłbym wgrac czystego androida nie tracąc gwarancji?

  • gdzie ewnetualnie mógłbym wgrać czystego androida i ile by mnie to kosztowało?

 

 

Niekoniecznie - ma wgrane trochę softu od operatora, ale raczej kosmetycznie. Zawsze masz możliwość wgrania innego softu - np czystego. 

Aplikacje od operatora to zwykle 2-3 programy np od Nokii sklep Nokii, od Samsunga sklep Samsunga …

Tak

W domu, za darmola - poczytaj np o programie Odin :wink:

No to świetnie :-D 

Znalazłem interesujacy filmik jak wgrać czystego androida http://www.youtube.com/watch?v=0OTLf8DCTD0 czy to bezpieczny sposób ?

 

Czy ktoś go próbował?

Jeszcze mam jedno bardzo ważne pytanie :-D 

W przypadku usterki smartfona na gwarancje odsyłam do PLAY czy do producenta LG ?

Wgrywanie ręcznie softu jest praktycznie bezproblemowe i trudno coś popsuć (Chyba, że na siłę zainstalujesz soft od innego telefonu :P) - Polecam przeszukanie tego forum tego forum - są tu wszystkie instrukcje oraz najnowsze romy :slight_smile:

Ok super dziękuje za link :smiley:

 

Nurtuje mnie jeszcze pytanie odnośnie gwarancji PLAY/LG :?

Hehe dobre sobie 2-3 aplikacje operatora. Zazwyczaj w każdym telefonie brandowanym jak i nawet producenta, widziałem mnóstwo niepotrzebnych aplikacji. Po 2 a nawet 3 playery, czytniki pdfów, tak samo triale “office” i innych śmieci, kilka przeglądarek. Dotego gry triale.Ja od razu przechodzę na naprawde czysty soft z forum xda.

Ale czy tak dzieje sie we wszytki telefonach, że sa tka zaśmiecone?

Każdy telefon z brandowanym softem jest zaśmiecony.

A jeśli chodzi o gwarancję to nie ma problemu najmniejszego - wszakże instalujesz oficjalny i oryginalny system. Gwarancja i tak jest w serwisie LG a nie w salonie PLAY i to lepiej do serwisu LG się udać na gwarancję w razie jakiejś usterki. W salonie PLAYmogą dodatkowo przeciągnąć czas, bo oni i tak to wyślą do LG. 

Miłej zabawy :slight_smile: