Brother DCP-J135W - brak wydruków

Dzień dobry,

mam problem z drukowaniem na drukarce Brother DCP-J135W na jednym z komputerów.
Drukarka jest podłączona do sieci Wi-Fi, ma stały adres IP. Na obu komputerach zainstalowane sterowniki ze strony Brother, przez 2 lata wszystko działało. Wczoraj wieczorem, na jednym z komputerów po kliknięciu drukuj w jakimkolwiek programie drukarka nie reaguje. Jest widoczna w systemie jako dostępna, status monitor Brothera jest zielony, drukowanie nie jest wstrzymane, plik pojawia się w kolejce do drukowania i po chwili znika. Nie ma żadnych komunikatów o obłędach. Na drugim komputerze drukowanie przebiega bez problemów. Sterowniki instalowałem już z pięć razy (za każdym razem restartując komputer). Porównywałem ustawienia drukarki na obu komputerach (porty, protokoły) - takie same. Dzisiaj podłączyłem ją poprzez kabel USB i… dokładnie takie samy objawy (oczywiście instalacja sterowników na nowo). Drukarka jest widoczna, status monitor zielony, plik trafia do kolejki i po chwili znika.

Proszę o pomoc, drukowanie świadectw nie może czekać :wink:

Poświęć chwilę i poczytaj forum. Szukaj wątków, które są podobnie zatytułowane jak Twój. Zauważysz wtedy, że ktoś inny już zgłosił się tutaj z takim samym problemem. I został on rozwiązany.

Dziękuję za odpowiedź, możesz podlinkować wątek o którym piszesz?. Od wczoraj przeglądam fora komputerowe, faq Microsoftu i Brothera, tyle tematów, że nie wiem czy trafiłem na rozwiązanie o którym piszesz / ew. trafiłem ale rozwiązanie nie było skuteczne w moim przypadku.

Wystarczy wpisać do wyszukiwarki słowo “Brother” i posortować wyniki po “najnowszych”:

https://forum.dobreprogramy.pl/search?q=brother%20order%3Alatest_topic

Na to nie trafiłem, formułowałem bardziej rozbudowane zapytania, a wystarczyło “Brother”…

Najważniejsze, że działa :smiley: W moim przypadku winna była łatka KB 4560960. Drugiej nie miałem zainstalowanej. Dziękuję za pomoc.