Dzień dobry,
mam problem z drukowaniem na drukarce Brother DCP-J135W na jednym z komputerów.
Drukarka jest podłączona do sieci Wi-Fi, ma stały adres IP. Na obu komputerach zainstalowane sterowniki ze strony Brother, przez 2 lata wszystko działało. Wczoraj wieczorem, na jednym z komputerów po kliknięciu drukuj w jakimkolwiek programie drukarka nie reaguje. Jest widoczna w systemie jako dostępna, status monitor Brothera jest zielony, drukowanie nie jest wstrzymane, plik pojawia się w kolejce do drukowania i po chwili znika. Nie ma żadnych komunikatów o obłędach. Na drugim komputerze drukowanie przebiega bez problemów. Sterowniki instalowałem już z pięć razy (za każdym razem restartując komputer). Porównywałem ustawienia drukarki na obu komputerach (porty, protokoły) - takie same. Dzisiaj podłączyłem ją poprzez kabel USB i… dokładnie takie samy objawy (oczywiście instalacja sterowników na nowo). Drukarka jest widoczna, status monitor zielony, plik trafia do kolejki i po chwili znika.
Proszę o pomoc, drukowanie świadectw nie może czekać