Brytyjskie IP w Polsce

Witam

Interesuje mnie coś takiego, jak BBC Player, który udostępnia pliki multimedialne z BBC. Dostęp do radia jest możliwy na całym świecie, jednak dostęp do tychże plików multimedialnych (filmów, teledysków, seriali itd.) jest dostępny jedynie z terenów UK (Zjednoczonego Królestwa = Wielkiej Brytanii).

Jak zrobić, by strona czytała, że mam brytyjskie IP. Jestem w tych sprawach początkujący, więc proszę o jak najbardziej “łopatologiczną” odpowiedź i wytłumaczenie. Wiem, że w sieci było kilka takich tematów, jednak nie zauważyłem tam żadnych konkretów. Bo podanie “proxy, socks, JAP, tor etc.” albo “Ja uzywam HideIP VPN - (17zl UK IP; 28zl UK i USA IP)” niewiele mi daje

Proszę o pomoc

Pozdrawiam i dziękuję

PS: Mam Windows 7 Ultimate i Google Chrome

Witam.

Nikt raczej za Ciebie nie poczyta ani nie zrozumie.

Faktem jednak jest, że jedyny sposób na zrobienie czegoś takiego to szeroko rozumiane pośrednictwo w publicznym internecie.

To znaczy, że Ty (PL) “każesz” komputerowi w GB w Twoim interesie pobrać jakieś dane czy gdzieś się połączyć.

Jest to możliwe właśnie za pośrednictwem VPN albo proxy.

VPN - http://pl.wikipedia.org/wiki/VPN

Proxy - http://www.swiatproxy.net/co_toproxy.php

Powodzenia


:arrow:

Witaj

Sporo kombinowałem, pomagało mi wiele osób i w ostateczności sprawa wygląda następująco:

łączę się z tą stroną przez bramkę proxy. Pokazywało mi wówczas, by uruchomić Java Script, choć miałem go włączonego. Dlatego odznaczyłem w opcjach bramki proxy “remove script” by działała java i flash. Jednak teraz nie ma już tego komunikatu, lecz za to nie ma już odtwarzacza (gdy był komunikat, że nie ma javascriptu, to odtwarzacz był), a w jego miejscu jest czarne tło. Zarówno w Chrome jak i w Firefoxie. W obu przypadkach ładowanie strony jest już zakończone, więc nie może być takiego motywu, że się jeszcze ładuje…

Mam Jave, mam Flash Player

Czy potrzebuję coś jeszcze? Jakie jest rozwiązanie tego problemu?