Po wymianie baterii. Blue Screen pokazuje się na “zasilaniu” jak i “na baterii”. Cały czas ten sam komunikat:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 116
BCP1: 851BB510
BCP2: 91C144DA
BCP3: 00000000
BCP4: 00000002
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1
PS. BSoD występuję tylko gdy włączę rozgrywkę. Chodzi mi o to, że gdy jestem w menu jakiejkolwiek gry, to nic sie nie dzieje. Raz się zdarzyło, że zamiast BSoD włączył się tryb uśpienia i po zalogowaniu widniał komunikat to nieoczekiwanym wyłaczeniu sterownika ekranu (lub coś w ten deseń). Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam.
– Dodane 29.12.2011 (Cz) 16:36 –
Z góry przepraszam za dwie wiadomości pod rząd.
Zrobiłem formata gdyż na stronie Lenovo jest inna wersja sterowników do karty graficznej na windowsa 7 (nowsza ich wersja). Wcześniej na viście próbowałem sterowników (tak jak pisałem w 1 poście) ze strony lenovo jak i ati. Teraz zamiast błędu atikmpag.sys wyskakuje BSoD z błędem atikmdag.sys. Znów wywala tylko podczas grania. Zwykle po 1-2min od włączenia. Teraz nie ma zależności czy mam podłączony zasilacz czy nie. Przed instalacją nowych sterowników usuwam stare, a także włączam driver sweeper w celu usunięcia resztek. Teoretycznie ten porgram powinien usunąć wszystkie pliki. Jednak okazuje się, że nie da się usunąć, kilku plików z rejestru - także w trybie awaryjnym. Chodzi o takie pliki:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\DRIVERS\atikmdag.sys
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\DRIVERS\ati2erec.dll
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\atiadlxx.dll
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\atibtmon.exe
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\ATIDEMGX.dll
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\atieclxx.exe
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\atiesrxx.exe
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\atiicdxx.dat
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\atimuixx.dll
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\ATIODCLI.exe
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\PnpLockdownFiles%SystemPath%\system32\ATIODE.exe
Według mojej teorii pliki te są ze starej wersji sterowników i poprzez brak możliwości usunięcia “gryzą się” z resztą plików (z nowszej wersji sterowników).
Tutaj jeszcze opis problemu po restarcie:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.2
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 116
BCP1: 854CA510
BCP2: 92E331D6
BCP3: 00000000
BCP4: 00000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1