Bsod kmode exception not handled

Drodzy Forumowicze,

Posiadam laptopa DELL LATITUDE E7240 z systemem Windows 10 (zainstalowany w maju 2016 roku). Od bardzo dawna borykam się z błędem typu BSOD - KMODE EXCEPTION NOT HANDLED.

Oto zrzut ekranu z analizy pliku typu .dmp zapisanego podczas ostatniego wystąpienia błędu:

Błąd ten pojawia się tylko w kilku określonych okolicznościach:

  1. Przu uruchamianiu laptopta, po zalogowaniu się do systemu Windows, po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach pojawia się BSOD - KMODE EXCEPTION NOT HANDLED; natomiast jeśli przed/podczas uruchamiania laptopa ręcznie wyłączony zostanie adapter sieci bezprzewodowej i zostanie włączony po ok. minucie po zalogowaniu się do systemu Windows, błąd nie występuje;

  2. w wypadku słabego sygnału sieci wi-fi, błąd pojawia się, kiedy system często łączy się i rozłącza z daną siecią wi-fi;

  3. podczas instalacji sterowników sugerowanych przez DELL SupportAssist, mianowicie:

Chipset_Driver_GH5T3_WN32_10.1.1.18_A04_01.EXE
Serial-ATA_Driver_YN1KH_WN64_14.8.1.1043_A14.EXE
Network_Driver_3F0RX_WN32_10.0.0.341_A05.EXE
Network_Driver_D8VDT_WN32_22.3.108.0_A03.EXE.

Problemy zaczęły pojawiać się w lipcu-sierpniu 2016, po zainstalowaniu jeden z aktualizacji systemu Windows. Dodam jeszcze, że od wiosny 2016 (jeszcze przed instalacją systemu Windows 10) do chwili obecnej laptop nagrzewa się dość szybko po uruchomieniu i wentylatory pracują bardzo głośno.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Hej,

A co to dokładnie za adapter WiFi?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Dell Wireless 1601 802.11 a/g/n Adapter #2

Istnieje możliwość przeinstalowania systemu?
Próbowałeś instalować sterownik z tego linku? https://www.dell.com/support/home/pl/pl/plbsdt1/Drivers/DriversDetails?driverId=F2C1D
Możesz spróbować uruchomić polecenie “sfc /scannow” w konsoli cmd z uprawnieniami administratora.

Zainstalowanie tego konkretnego sterownika nie pomogło (nie jest to sterownik dla Windows 10), ale instalacja zalecanego przez DELL SupportAssist sterownika Wi-Fi i Bluetooth pomogła, błąd ‘Blue Screen’ nie pojawia się już przy starcie systemu - dzięki!

Hej,

Ewentualnie ponowna instalacja najnowszej kompilacji systemu Windows 10 - być może któraś poprawka zaczęła stwarzać problemy.

Pozdrawiam,
Dimatheus