Drodzy Forumowicze,
Posiadam laptopa DELL LATITUDE E7240 z systemem Windows 10 (zainstalowany w maju 2016 roku). Od bardzo dawna borykam się z błędem typu BSOD - KMODE EXCEPTION NOT HANDLED.
Oto zrzut ekranu z analizy pliku typu .dmp zapisanego podczas ostatniego wystąpienia błędu:
Błąd ten pojawia się tylko w kilku określonych okolicznościach:
-
Przu uruchamianiu laptopta, po zalogowaniu się do systemu Windows, po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach pojawia się BSOD - KMODE EXCEPTION NOT HANDLED; natomiast jeśli przed/podczas uruchamiania laptopa ręcznie wyłączony zostanie adapter sieci bezprzewodowej i zostanie włączony po ok. minucie po zalogowaniu się do systemu Windows, błąd nie występuje;
-
w wypadku słabego sygnału sieci wi-fi, błąd pojawia się, kiedy system często łączy się i rozłącza z daną siecią wi-fi;
-
podczas instalacji sterowników sugerowanych przez DELL SupportAssist, mianowicie:
Chipset_Driver_GH5T3_WN32_10.1.1.18_A04_01.EXE
Serial-ATA_Driver_YN1KH_WN64_14.8.1.1043_A14.EXE
Network_Driver_3F0RX_WN32_10.0.0.341_A05.EXE
Network_Driver_D8VDT_WN32_22.3.108.0_A03.EXE.
Problemy zaczęły pojawiać się w lipcu-sierpniu 2016, po zainstalowaniu jeden z aktualizacji systemu Windows. Dodam jeszcze, że od wiosny 2016 (jeszcze przed instalacją systemu Windows 10) do chwili obecnej laptop nagrzewa się dość szybko po uruchomieniu i wentylatory pracują bardzo głośno.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam