Witam!
Dzisiaj uruchomiłem program antywirusowy avast! na pełne skanowanie systemu. Od razu po pierwszym pliku (był to jakiś plik systemowy, ale nie spamiętałem nazwy) system na chwilę się zawiesił, a następnie wyświetlił się BSOD. Nie zrestartował mi od razu komputera, więc spisałem wszelkie numery…
BAD_POOL_HEADER
STOP 0x00000019
(0x000 000 000 000 0003, 0xFFFFFA8003F5AF00, 0x0000080200202020, 0x205346544E9052EB)
Info o avaście:
Wersja: 7.0.1466
Wersja definicji: 121020-0
Liczba definicji: 3 951 231
Dodam jeszcze, że mam laptopa Samsung NP - RC520 - S06PL, Windows 7 HP 64-bit SP1.
I jeśli może to w czymś pomóc to powiem, że ostatnio komputer zaczął się nieco wolniej włączać. Po ekranie startowym (tym z “Zapraszamy”) pojawia się czarny ekran z kursorem i dopiero po 10 sekundach pojawia się pulpit.
W internecie nic konkretnego nie było na ten temat. Zależy mi czym może być ten błąd spowodowany i ewentualnie co naprawić…
Z góry dziękuję
Pozdrawiam