BSOD podczas skanowania antywirusem avast!


(Dawid Doman6) #1

Witam!

Dzisiaj uruchomiłem program antywirusowy avast! na pełne skanowanie systemu. Od razu po pierwszym pliku (był to jakiś plik systemowy, ale nie spamiętałem nazwy) system na chwilę się zawiesił, a następnie wyświetlił się BSOD. Nie zrestartował mi od razu komputera, więc spisałem wszelkie numery...

BAD_POOL_HEADER

STOP 0x00000019

(0x000 000 000 000 0003, 0xFFFFFA8003F5AF00, 0x0000080200202020, 0x205346544E9052EB)

Info o avaście:

Wersja: 7.0.1466

Wersja definicji: 121020-0

Liczba definicji: 3 951 231

Dodam jeszcze, że mam laptopa Samsung NP - RC520 - S06PL, Windows 7 HP 64-bit SP1.

http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/ultra-mobile-pc/essential/NP-RC520-S06PL-spec

I jeśli może to w czymś pomóc to powiem, że ostatnio komputer zaczął się nieco wolniej włączać. Po ekranie startowym (tym z "Zapraszamy") pojawia się czarny ekran z kursorem i dopiero po 10 sekundach pojawia się pulpit.

W internecie nic konkretnego nie było na ten temat. Zależy mi czym może być ten błąd spowodowany i ewentualnie co naprawić...

Z góry dziękuję

Pozdrawiam


(felixik) #2

http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-wind … od-a11.htm


(Sebawujek) #3

Pobierz program HD Tune portable free:

http://www.softpedia.com/get/PORTABLE-SOFTWARE/System/System-Enhancements/Windows-Portable-Applications-Portable-HD-Tune.shtml

Uruchom go i wejdź w zakładkę HEALTH.

Zrób screen-shot i wstaw tutaj.