Dzień dobry, znowu piszę do Was specjalistów w sprawie pomocy. Tym razem jest to straszny(przynajmniej mi) niebieski ekran śmierci. Dwukrotnie w ciągu ostatnich trzech dni zostałem przez niego nawiedzony i odpowiadam kolejno na pytania z "“W jaki sposób założyć temat dotyczący Blue Screen of Death (BSOD) zwanym potocznie niebieskim ekranem śmierci?”:
*** Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)?**
Nie.
*** Czy niebieskie ekrany z błędami pojawiają się zawsze w określonych okolicznościach, np. podczas grania?**
Podczas streamowania, przy różnych grach - raz był to zasobożerny PUBG a drugi raz luźny ze względu na wymagania Hearthstone.
*** Kiedy orientacyjnie rozpoczęły pojawiać się problemy? **
Pare dni temu, dziś po raz drugi pojawił się blue screen.
*** Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie?**
Nie.
*** Pobierz oraz zainstaluj HD Tune4, uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości**
*** Pobierz oraz zainstaluj HD Tune4, uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości**
Posprawdzałem Quick Skanem obydwa dysk - całość zielona.
*** Czy w trybie awaryjnym wszystko jest w porządku? Aby uruchomić system w trybie awaryjnym, uruchom komputer i naciskaj na klawiaturze F5 i / lub F8 do czasu ujrzenia następującego ekranu, a następnie - korzystając ze strzałek “góra”, "dół’ na klawiaturze, wybierz z listy “Tryb awaryjny” i naciśnij Enter. Posiadacze Windows 8 mogą wejść do trybu awaryjnego w sposób opisany tutaj**
Nie mam jak doprowadzić do tych samych warunków w trybie awaryjnym.
*** Pobierz Memtest861, rozpakuj aby uzyskać plik ISO, nagraj plik ISO jako obraz na płytę (np. używając Active ISO Burner1), a następnie uruchom komputer z tej płyty i poczekaj aż Memtest sprawdzi pamięć. Najlepiej po zakończeniu skanowania wykonaj zdjęcie i przedstaw na forum.**
Czy ta próba jest konieczna? Wygląda na krztynę więcej roboty i jak coś to zrobię to rano.
*** Pobierz i uruchom HWiNFO1, kliknij na “Sensors” i przedstaw zrzut ekranu na forum**
*** Jeżeli problem występuje na laptopie, podaj jaki jest to laptop, np. HP Compaq 6720s.**
Występuje na PC.
*** Czy zauważyłeś coś Twoim zdaniem istotnego, co może mieć znaczenie dla problemu, np. laptop jest gorący z lewej strony w momencie gdy jest wyświetlany bluescreen, albo na klawiaturę coś się wczoraj wylało?**
Niestety nie.
*** Jeżeli posiadasz zdjęcie pokazujące (zawierające) bluescreen - przedstaw je.**
Porobiłem zdjęcia informacji po włączeniu komputrea po Blue Screenie oraz mam raport na temat blue screena.
bs.txt (3,0 KB)
Liczę na szybką pomoc i pozdrawiam serdecznie ^.^