Buczenie w jednej ze słuchawek bezprzewodowych jako powód do oddania na gwarancje

Witam otóż miesiąc temu zakupiłem w jednym z większych sklepów z elektroniką słuchawki bezprzewodowe Sony MDR-ZX770BN. Mój problem polega na tym, iż z prawej słuchawki wydobywa się irytujące buczenie. Co dziwne dźwięk ten wydobywa się tylko gdy słuchawki połączone są z nadajnikiem przez bluetooth, problem ustępuje po zatrzymaniu odtwarzania dźwięku oraz najdziwniejsze tylko jedna ze słuchawek a mianowicie prawa jest dotknięta tą przypadłością. Są to moje pierwsze bezprzewodowe słuchawki więc chciałbym spytać bardziej doświadczone osoby czy jest to typowa przypadłość oraz czy podlega to ewentualnie reklamacji bo dźwięk ten jest bardzo irytujący.

Jeśli dźwięk pojawia się dopiero po sparowaniu, może to być generowane przez urządzenie do którego sparowałeś słuchawki. Przed oddaniem słuchawek na gwarancję trzeba spróbować łączyć słuchawki do innych urządzeń w celu upewnienia się, że wina leży w słuchawkach. Jeśli łączysz słuchawki z jakimiś telefonami to spróbowałbym połączyć np. do jakiegoś aptopa. WIększość laptopów ma bloetooth i pozwala na podłączenie słuchawek bezprzewodowych.

Problem testowałem na 2 telefonach i laptopie. Również bezpośrednio po włączeniu jakieś 2 s słychać te dźwięki. Jednak większe wątpliwości mam czy jeśli jest to niezależne od urządzenia do którego są połączone to taka przypadłość łapie się pod gwarancje czy nie jest to problematyczne jak np. bad pixele w przypadku monitorów.

z tego powodu jak najbardziej możesz dać na gwarancję, nie po to płaciłeś za spezęt żeby słuchać dzwięków które Cię irytują.

Dzięki za pomoc. Zobaczę co powiedzą po zgłoszeniu.