Budżetowy laptop, różnica procesora. Który warto ? n3060 vs n3350

Witam, to mój 1. post na forum. Nie znam się na laptopach, a potrzbuję zwykłego, do przeglądania tylko internetu w normalny sposób laptopa. Budżet do 1400 zł.

mam 2 opcje:


Prcoesor n3350 o taktowaniu od 1,1 do 2,4 GHz

oraz https://www.x-kom.pl/p/369248-notebook-laptop-156-hp-250-g5-n3060-4gb-500gb-win10.html
Tutaj niby starszy procesor, ale taktowanie od 1,6 do 2.4 GHz

Różnica w laptopach to tylko kwestia procesora, jaki radzicie lepiej ? Bo w statystykach pokazuje że ten n3350 (slabsze taktowanie) jest niby lepszy, ale jak wy oceniacie ?

Pozdrawiam czytających i dziękuję za odpowiedzi.

Oba procesory są przeciętne najlepiej dołożyć do i3U Acer Extensa 2540 i3-6006U/4GB/500 lecz wtedy laptop będzie bez systemu.

W przypadku jeżeli wymagasz systemu dołóż chociaż do pentiuma
Acer Aspire 3 N4200/4GB/500/Win10

Warto jeszcze pomyśleć o polisingowych biznesówkach.

Dzieki za odpowiedz wiem ze i3 lepsze i mam inny laptop z lepszymi bebechami ale potrzebuje zwyklego nowego lapka do serio podstawowego internetu. Osoba ktora bedzie korzystac jedyna jej gra bedzie pasjans, a tak w internecie jedynie bedzie cos robic :slight_smile: takze z tych 2 prockow to ktory lepszy ?

Marka acer nie podoba mi sie lompletnie ze wzgledu ze mialem negatywne odczcuia do wykonania sprzetu i awaryjnosci

EDIT
Okej poczytałem o tym procku i też sprawdziłem na liście procesorów, ze jednak jest o wiele wyzej nż te co dalem (jakies trupy totalne te seri N3060 czy n3350

Taki asus byłby okej w zupełnosci wtedy ?

Albo takie LENOVO ?

Czyli teraz wybór między tymi dwoma i daję spokój !

Intel Pentium 4405U jest trochę wydajniejszy tylko w Lenovo wykonanie przeciętne do tego błyszcząca matryca.