Tworzę własnie pierwszą swoją ‘mini-mini-gre’ i mam mały problem. A raczej brak wiedzy. Mianowicie pracując z kompilatorem Borland C++ Builder 6 nie mam pojęcia jak wyznaczyć miejsce, gdzie użytkownik kliknął myszką. Mianowicie mam narysowany prostokąt, a w nim “kulki” i chciałbym sprawdzać w którą zostało piłke kliknięto. (z tym raczej sobie poradzę tylko potrzebuję pobrać współrzędne klikniętego punktu). Na bibliotekach VCL.
Yyyy… fajnie;D Ja tyle szukałem, tylko nie miałem pojęcia o tych zdarzeniach ;/
Wielkie dzięki naprawde… Chodziłem po różnych forach i pytałem się to mi odpowiadali, że nie mam podstaw itd. i nic nie wiem i nic nie tłumaczyli. Nooo kurde nie każdy wie wszystko od razu;/ (znaczy o tym 5 pkt to wiedziałem tylko że pisałem to szybko ^^ )