Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób są tworzone trainery / cheaty do gier. Programem Cheat Engine mogę bez problemu dostać się do pamięci, i w taki sposób mógłbym niby pobrać adres pamięci, ale… adresy są zmienne. Jak mogę się do nich odwołać w kodzie C++ lub Delphi? Szukałem cheatów / trainerów z sourcem, ale znalazłem właściwie tylko poradnik jak zrobić bota do Tibii… jest tam odwołanie do pamięci, ale tam są stałe wartości, chociaż jak próbowałem przez Cheat Engine i tak były zmienne.
Więc:
Jak się odwołać do pamięci programu / jak pobrać poprawny adres
Jaki kod w C++ / Delphi za to odpowiada? ( a - pobranie wartości, b - zmiana wartości )
Aby dostać się do pamięci obcego programu musisz włączyć tryb jego debugowania nie jest to prosta spawa i jeżeli nie znasz się dobrze na systemach operacyjnych (przynajmniej na tym w którym chcesz zrobić cheata) i na programowaniu, to radze już sobie odpuścić.