Mam problem z dużą ilością labeli w swoim programie które się będą zmieniać (Text). Szukałem w google ale niestety nie mogłem znaleźć odpowiedniego sposobu aby rozwiązać mój problem. A więc załóżmy, że mam taki program:
I teraz chciałbym aby po kliknięciu na button1 wartość Text w labelach zmieniła się na 10 kolejnych liczb (1, 2, 3 … 9, 10). I jakbym chciał zrobić to w “normalny” sposób musiałbym napisać:
Hmm, do klas jeszcze nie doszedłem (chyba następny rozdział o nich jest :P). Po prostu mam programik w exelu i chcę zrobić ładniejszą jego wersje w C++. Zostało mi właśnie jeszcze jak to pokazać, całą resztę mam już praktycznie gotową. Tak więc mógłbyś pokazać przykład takiej klasy z konstruktorem. Chyba, że zostawię sobie ten program na później a teraz doczytam o klasach i wskaźnikach.
Nie znasz podstaw języka, a już piszesz w okienkach? Co z tego, że ktoś poda ci przykład konstruktora, czy klasy skoro nie będziesz tego rozumiał. Każdy porządny kurs zaczyna się od podstaw i pisania programów w konsoli.
Niee, po prostu przeczytam sobie kawałek książki (“Od zera do gier kodera”), oglądnę jakiś filmik, po googluje trochę potem dalszy kawałek książki przeczytam. Ostatnio właśnie znalazłem sobie filmik o okienkach, porobiłem trochę “programów”. Teraz chciałem sobie wszystko zebrać w jednym programie.
Tak więc przeczytam jeszcze trochę książki. Najwyżej za niedługo odświeżę temat jak sobie dale z tym nie poradzę.