[C++] Jak przekazać uchwyt do pliku

Witam!

Jak zwrócić w funkcji uchwyt do pliku, by w pozostałych móc się do niego odwołać?

#include 

#include 

#include 


using namespace std;


void OpenFile(char *av[]) //funkcja otwierająca pliki z konsoli

{

     std::fstream FILE;

     std::fstream FILE2;

     FILE.open(av[1], std::ios::in );

     FILE2.open(av[2], std::ios::out );


     if(FILE.good() == false)

     std::cout <<"Brak pliku zrodlowego!" << std::endl;


     if(FILE2.good() == false)

     std::cout << "Brak pliku wynikowego!" << std::endl;    

}



int main(int argc, char *argv[])

{

    OpenFile(argv);


    system("PAUSE");

    return EXIT_SUCCESS;

}

Tak jak każda inną zmienna?

  1. Zmienna globalna, lub

  2. Zwrócić przez return, lub

  3. Zwrócić przez wskaźnik, lub

  4. Przekazać z maina oryginał (referencja bodajze to sie nazywa) do funkcji i na nim operować.

Jak używasz namespace to nie musisz przed nazwa typu pisać przestrzeni nazw