Witam,
poszukuję przyjemnej (łatwej w obsłudze) biblioteki 3D
Witam,
poszukuję przyjemnej (łatwej w obsłudze) biblioteki 3D
Irrlicht jest bardzo łatwy.
Ogre3D nieco trudniejszy, ale ma większe możliwości (i jest zintegrowany z biblioteką do GUI).
Oba są free, open i cross platform (nawet na Androida).
Co lepiej wybrać ogre3d sdk, czy surse package. Jak ogre3d używać pod code::blocks lub dev c++
„surse package”? Jak używasz windowsa, to współczuję z kompilacją biblioteki ze źródeł. Gotowe SDK pobierz. Oczywiście dla swojego kompilatora, czyli jak Visual Studio, to dla Visual Studio, a dla innych: MinGW (jeśli windows).
CodeLite ostatnio testowałem, bardzo ładnie się zachowuje.
Eclipse – kombajn narzędzi.
CodeBlocks – średni, ale jak kto woli.
Od Dev-C++ trzymaj się z daleka.
Wybrałem eclipse, ale na stronie ogre3d w dziale download sdk nie ma dla eclipse jest tylko dla visual studio, jak można na eclipse pisać w ogre3d
Muszę Cię rozczarowa, nie ma tam takiego czegoś,jest tylko dla microsoft visual studio
Nie używaj Unstable, jeśli nie znasz biblioteki. A wersja stable jest pod MinGW.
Ok, tylko, że te ogre3d i Irrlicht to są tylko silniki 3d, a ja poszukuję jakiejś prostej biblioteki do tworzenia grafiki 3d
A to ty chcesz w C++ pisać grafikę 3D w sensie modele?
Jak chcesz samemu wierzchołki stawiać, to goły OpenGL ci wystarczy.