[C++] Jaki silnik 3d wybrać?

Witam wszystkich forumowiczów…

Chciałbym się zapytać jaki silnik 3d polecacie do C++ ?

Pracowałem dużo czasu z Esenthel Engine, lecz doszedłem do wniosku, że z rosnącymi elementami planszy/kodu/funkcji które mocno “komunikują się” z użytkownikiem wydajność gry spada drastycznie…

Do tego z chęcią dodania Multiplayer`a bym miał strasznie dużo roboty (2 profesjonalne produkcje tylko przystosowały ten silnik do Multi)…

Mi chodzi o silniku przy którym nie będzie potrzeby doinstalowywania NVIDIA PhysX przy chęci pogrania w grę (chyba, że ktoś ma najnowsze sterowniki NVIDIA :stuck_out_tongue: ).

Myślę nad Quake 3 Engine, Cube, lub… Source…

Ten ostatni jest wyjątkowo “wypasiony” w sensie efektów graficznych…

Quake 3 Engine jest dla mnie znany, lecz ma mało “Crysisowych” efektów… Jednak mimo wszystko najprawdopodobniej w nim będę kontynuował pracę…

Proszę was o pomoc przy wyborze silnika… oraz jeżeli macie jakiś silnik godny polecenia (proszę tylko o sprawdzone silniki) oraz darmowy to podzielcie się tytułem :stuck_out_tongue:

Nauka funkcji silnika to nie problem, bardziej potrzebuje czegoś w czym da się zrobić grę z Single oraz Multi…