Stos paneli, lub lepiej, UserControls, które dzielą jeden obiekt ustawień(by w jakiś sensowny sposób dostać się do tego, co użytkownik wybrał)? Kliknięcie “Dalej” powoduje usunięcie lub ukrycie aktualnie wyświetlanej kontrolki, dzięki czemu pojawia się ta, która była bezpośrednio za. Proste w implementacji i myślę, że będzie wystarczające.
Najwygodniej pewnie będzie użyć TabControl i albo przeciążyć rysowanie kart (trudniejsze, ale lepiej będzie działało), albo przyciąć/ukryć pod panelem wystające części kart (warto ustawić Appearance kontrolki na FlatButtons). TabControl domyślnie oferuje wiele widoków, które można łatwo wypełniać kontrolkami. Jest jeszcze trzecia droga: własna kontrolka odpowiadająca zapotrzebowaniu piszącego. Wbrew pozorom nie jest to wcale aż takie trudne.
grzelix - czy udało Ci się w końcu z panelami? Czy może skorzystałeś z poradnika który podałem? Pytam, bo być może też będę tego niedługo potrzebowal i ciekawy jestem która opcja jest łatwiejsza i szybsza.
zastosowałem porady odnoście paneli i wygląda to dość dobrze, natomiast ta aplikacja ma u mnie niski priorytet i na razie nie jest wiele zaimplementowane (być może zweryfikuje jeszcze inne metody).