Poziom trudności zerowy, bo program czeka przy każdym ruchu na naciśnięcie klawisza. Chciałem zrobić tak, jak jest w normalnej grze: im dłuższy wąż, tym szybciej będzie się poruszał. No i oczywiście miałby się sam poruszać. Z tym, że nie wiem, jak np. sprawdzać co sekundę, czy został naciśnięty klawisz. Ja używam takiej funkcji, która czeka na naciśnięcie. Można to jakoś inaczej rozwiązać?
Generalnie to chciałbym zrobić taką gierkę podobną do tego Snake’a z laboratorium funkcji GMail (Old Snakey autorstwa Dave C.). I jeszcze miałoby być coś takiego, że jak wąż porusza się z określoną prędkością, a gracz naciśnie szybko klawisze parę razy (np. szybko góra-prawo-góra-prawo-góra-prawo), to wąż wykona te wszystkie ruchy, lecz z właściwą sobie prędkością.
Nie oczekuję gotowego kodu, lecz tylko podpowiedzi.